Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rustend rood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rustend rood




    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Rustend rood

    Een mooie, vindt het wel rare beestjes, ze hangen haast altijd dezelfde wijze op tak, twijg of sprietachtig ding, maar hier krijg ik toch even een ander zicht.

    Comment


    • #3
      Re: Rustend rood

      mooie pose en waarschijnlijk gericht naar het Oosten.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Rustend rood

        Erg mooie uitvoering!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Rustend rood

          Nice !! Het lijkt wel alsof het beestje verlegen is en zich probeert weg te stoppen achter zijn vleugeltjes.

          Comment


          • #6
            Re: Rustend rood

            Niemand schreef het tot hier toe, maar ik mis hier vooral een mooie scherpte. Ik zou ook naar vierkant of bijna vierkant formaat gaan, ben je meteen een stuk van die nutteloze/te grote ruimte rechts kwijt.
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Rustend rood

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Niemand schreef het tot hier toe, maar ik mis hier vooral een mooie scherpte. Ik zou ook naar vierkant of bijna vierkant formaat gaan, ben je meteen een stuk van die nutteloze/te grote ruimte rechts kwijt.
              Groetjes
              Dan is het een lelijke scherpte, nietwaar? En waar zou de scherpte dan moeten liggen?? Op de ogen??? Moeilijk hé.
              Ik mis, ik zou, ......... kijk uit naar jou inzending.
              Bij vierkante uitsnede zou deze te dicht bij het kader zitten en geen ruimte in de kijkrichting. En dan kan men ook daarop weer gaan mu............ .
              Wel, eerlijk gezegd, ik weet het niet meer. Zal waarschijnlijk wel bij mij liggen.
              Nu voor iedereen goed doe kan natuurlijk niet en niemand is perfect en zal daarom ook mijn conclusies trekken.
              Vervolg morgen.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Rustend rood

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Dan is het een lelijke scherpte, nietwaar? En waar zou de scherpte dan moeten liggen?? Op de ogen??? Moeilijk hé.
                Ik mis, ik zou, ......... kijk uit naar jou inzending.
                Bij vierkante uitsnede zou deze te dicht bij het kader zitten en geen ruimte in de kijkrichting. En dan kan men ook daarop weer gaan mu............ .
                Wel, eerlijk gezegd, ik weet het niet meer. Zal waarschijnlijk wel bij mij liggen.
                Nu voor iedereen goed doe kan natuurlijk niet en niemand is perfect en zal daarom ook mijn conclusies trekken.
                Vervolg morgen.
                "dan is het een lelijke scherpte"
                "kijk uit naar jou inzending"
                "zal daarom ook mijn conclusies trekken"
                "vervolg morgen"

                Rare manier om te reageren toch ?
                Mogen wij onze mening niet meer uiten .
                Ik heb toch niks verkeerd geschreven ?????
                Ik had alleszins niet de bedoeling op je tenen te trappen, en als het toch zo opvat, dan een welgemeend sorry....


                Ik begrijp er niks van.

                PS Naar mijn inzending zal je nog een tijdje moeten wachten, want ik kom niet zoveel buiten de laatste tijd wegens mijn handicap, ook hiervoor sorry. Ik had het ook liever anders gehad.

                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Rustend rood

                  @ Djivan. Zou je het kunnen horen hetgeen ik schreef zou dat helemaal anders overkomen. Spijtig genoeg kan je in het geschreven woord geen intonatie leggen.
                  No hard feelings.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment

                  Working...
                  X