Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3x Paris

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3x Paris

    Hier 3 foto's die ik afgelopen week in Parijs heb gemaakt.
    Graag jullie opmerkingen en tips.

    Een HDR.


    Een avond foto.


    En een panning foto.


    Zo bedankt voor het kijken en jullie reacties.
    drugstore-onlinecatalog.com

  • #2
    Re: 3x Paris

    Beste,

    Eerst en vooral zou ik je aanraden elke keer maar één foto tegelijk te plaatsen, je zal veel meer reacties krijgen als op drie.
    Nu de foto's :

    1. vind hdr voor dergelijke foto's niet passen, maar dat is persoonlijke smaak
    2. vind ik de beste van de drie maar ik heb de indruk dat hij iets naar links helt
    3. qua panning is hij geslaagd voor mij, maar als foto....... heel erg storende achtergrond;

    En kaders/handtekeningen werken voor mij alleen maar storend, maar dat is ook persoonlijke smaak

    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: 3x Paris

      Ik sluit me volledig aan bij Djivan.

      Comment


      • #4
        Re: 3x Paris

        mooie tweede.
        gtr,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: 3x Paris

          k vind die hdr wel geslaagd en de 2de is gewoon

          Comment


          • #6
            Re: 3x Paris

            Vooral het Parijs op de eerste foto kan me bekomen. Veel ruimte en lucht en
            een zucht van het drukke, lawaaierige Parijs. Tweede is zeker ook niet slecht,
            maar vraag me af wiens idee het was om die serre daar aan het o zo mooie
            Louvre neer te planten, alsof elders niet plaats zat was. Derde zegt me niks.

            Comment


            • #7
              Re: 3x Paris

              Eerste 2 vindt ik mooi, vooral nr 2. De panning in de 3de is ook goed gelukt, enkel de achtergrond stoort.

              Mvg John
              http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

              Comment


              • #8
                Re: 3x Paris

                Ik dank jullie allen zeer voor de reacties.

                De kaders en handtekeningen ben ik zelf ook nog niet uit hoor ben nog wat opzoek.
                En over de achtergrond op foto 3 ben ik het volledig eens met jullie dit was mijn eerste panning foto en wou wel eens de meningen weten over de uitvoering alleen niet lettend op de achtergrond.
                Een is een nieuwe lens heb (lees de 55-250) ga ik met mijn schoonvader eens nar zolder of spa om panning foto's te maken. Hij is er namelijk een krak in dus kan geen betere begeleiding inbeelden.
                drugstore-onlinecatalog.com

                Comment


                • #9
                  Re: 3x Paris

                  Ik vind de eerste foto (vanaf Pont Neuf) een prachtige foto, een echte Parijsfoto vanaf een schitterende plek genomen. Een beetje te licht misschien?
                  De tweede (Pyramide van Pei bij het Louvre) is volgens mij net iets te laat genomen, waardoor de contouren van de gebouwen op de achtergrond niet helemaal overkomen. En inderdaad iets overhellend naar links.
                  De derde foto is niet mijn smaak, maar de panning is wel gelukt.

                  Ben benieuwd naar meer foto's, je zult er vast meer dan 3 hebben genomen ;-)
                  NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: 3x Paris

                    ik volg hier volledig Djivan
                    en eigenlijk...
                    kan je nog je 2e foto aanpassen, hé
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment

                    Working...
                    X