Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Avondsprongetje"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Avondsprongetje"

    bedankt om te kijken....

  • #2
    Re: "Avondsprongetje"

    Om het maar lekker kort bij 1 woord te houden: WOW!!!
    Mooie pose met prachtig mooi zonlicht in de rug.
    De bal is een mooie toevoeging en de fonteinen maken het helemaal af.

    Groetjes Josse
    Nikon D300s, Nikon 18-105mm, Nikon 50mm F1,8G, Sigma 70-300mm Macro, analoge Sigma 300mm F4 Macro, Nikon SB400 en SB700.

    Comment


    • #3
      Re: "Avondsprongetje"

      fascinerende foto, maar toch stoorde er me nog wat (de witte T-shirt, maakt dat je het jongetje beter wil zien). Ik denk dat het jongetje en de bal en het jongetje echte silhouetten mogen zijn. Dus zou ze zwarter maken.

      Comment


      • #4
        Re: "Avondsprongetje"

        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        fascinerende foto, maar toch stoorde er me nog wat (de witte T-shirt, maakt dat je het jongetje beter wil zien). Ik denk dat het jongetje en de bal en het jongetje echte silhouetten mogen zijn. Dus zou ze zwarter maken.
        nee hoor want dan krijg je imo een raar beeld.
        jongentje en bal staan te dicht in het plaatje om er silhouetten van te maken.
        ging wel mooi zijn op jou manier moesten deze van een verder standpunt genomen zijn.


        grtz david

        Comment


        • #5
          Re: "Avondsprongetje"

          bedankt Josse en David. Loeky ik dacht efkes hetzelfde als jij,maar het was toen nog een beetje te licht en ze gans donker maken zou niet meer geklopt hebben. En inderdaad het figuurtje staat echt wel TE dichtbij om der een silhouet van te maken.Mersiekes allen.

          Comment


          • #6
            Re: "Avondsprongetje"

            idd wel een leuke foto
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment

            Working...
            X