Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CMC Rotterdam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CMC Rotterdam

    Dit is geen uitsnede, maar in de zoeker bepaald. Jammer dat het publiek het die dag wat liet afweten
    Met dank voor de inspiratie aan HEYLO


    Blauw kader weggehaald. Had hem gesneden omdat er reclame van een merk op stond en dat mag natuurlijk hier niet
    Last edited by Guest4; 31 augustus 2012, 19:24.

  • #2
    Re: CMC Rotterdam

    kleurrijk fraai beeld maar die kader ....

    Comment


    • #3
      Re: CMC Rotterdam

      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      kleurrijk fraai beeld maar die kader ....
      Kader gesneden, had het erboven gezet waarom, maar idd beter zonder
      Last edited by Guest4; 1 september 2012, 17:29.

      Comment


      • #4
        Re: CMC Rotterdam

        Nu je sluitertijd nog naar 1/60 of lager brengen.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: CMC Rotterdam

          De rode kleurzweem zou ik er ook uithalen
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: CMC Rotterdam

            Mooi met die wielen van de schans, of hoe heet dat..
            Mvg.

            Comment


            • #7
              Re: CMC Rotterdam

              Jammer dat TS de originele foto heeft verwijderd. De eerste commentaar
              wordt daardoor wat te kakken gezet. En wat zou er mis zijn met merknamen
              in het straatbeeld? Bij straatfotografie is dat al onvermijdbaar. Laat ook maar
              zien zoals-ie genomen is.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: CMC Rotterdam

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Nu je sluitertijd nog naar 1/60 of lager brengen.
                Niet vanaf dat standpunt, want ben niet veel meegegaan. Anders krijg ik teveel beweging in het onderwerp natuurlijk. Deze is semi-frontaal. En deze hier wel naar 1/60 natuurlijk. Dit is trouwens de originele, zoals die is gemaakt met kader en waarvan eerst het blauwe kader een stukje nog mee op de foto stond..
                Last edited by Guest4; 1 september 2012, 19:40.

                Comment


                • #9
                  Re: CMC Rotterdam

                  Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Niet vanaf dat standpunt, want ben niet veel meegegaan. Anders krijg ik teveel beweging in het onderwerp natuurlijk.
                  Niet bepaald. Als je goed meegaat moet het kunnen. KLIK
                  Als je deze weg zou willen, geef maar een seintje.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: CMC Rotterdam

                    Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                    Niet bepaald. Als je goed meegaat moet het kunnen. KLIK
                    Als je deze weg zou willen, geef maar een seintje.
                    Nee, laat maar staan hoor, dan zie je dat jouw standpunt 'zijdelings' is. Dit standpunt van deze foto, zie mijn bovenstaande verklaring, is niet zijdelings genomen maar semi-frontaal louis Als je daar een te lange ST op los laat beweegd hij door het beeld. Snappie? Zie voorbeeld van mijn link boven. Niet alle bevriezingen van een onderwerp hoeven noodzakelijk met lage ST te worden genomen, dat hangt af van wat uw positie is, en of je meegaat met de beweging/snelheid etc. , al dan niet.
                    Last edited by Guest4; 1 september 2012, 19:53.

                    Comment


                    • #11
                      Re: CMC Rotterdam

                      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                      Nee, laat maar staan hoor, dan zie je dat jouw standpunt 'zijdelings' is. Dit standpunt van deze foto, zie mijn bovenstaande verklaring, is niet zijdelings genomen maar semi-frontaal louis Als je daar een te lange ST op los laat beweegd hij door het beeld. Snappie? Zie voorbeeld van mijn link boven. Niet alle bevriezingen van een onderwerp hoeven noodzakelijk met lage ST te worden genomen, dat hangt af van wat uw positie is, en of je meegaat met de beweging/snelheid etc. , al dan niet.
                      Gesnopen, je hebt gelijk. Je link naar " deze hier " vind ik wel proper gedaan.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #12
                        Re: CMC Rotterdam

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Gesnopen, je hebt gelijk. Je link naar " deze hier " vind ik wel proper gedaan.
                        Geen probleem Louis, ben blij het te kunnen verklaren maatje Kan ook wel enigszins de verwarring begrijpen soms. Vandaag een SD gehad hier met vijf BD-ers, was leuk. Zo en nu weer on-topic Mark

                        Comment

                        Working...
                        X