Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help? grafisch tablet werkt niet (meer)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help? grafisch tablet werkt niet (meer)

    Ik heb een grafisch tablet van Medion (A4-formaat) van ongeveer 1 jaar oud, maar heb het totnutoe nooit echt veel gebruikt. Ik wou het onlangs toch wel wat intensiever gaan gebruiken (zou echt handig zijn om te selecteren bij het bewerken van foto's). Nu blijkt echter dat de cursor niet meer reageert op een beweging van de muis of de pen. Dit is nieuw, want aanvankelijk functioneerde ie naar behoren. Ik heb wel al opgemerkt dat er wel reactie is op beweging terwijl de pc opstart, maar erna niet meer. Iemand soortgelijke ervaringen of iemand die hulp kan bieden? Het tablet is aangsloten op de usb-poort.
    Alvast bedankt!
    mijn fotosite

  • #2
    Zitten er geen batterijtjes in die pen of muis ? Ik heb er eentje van Lenco en in de pen moeten (zeldzame) AAAA-batterijtjes in.

    En zit het tablet rechtstreeks op een usb-poort of op een HUB ? Want dat kan soms ook schelen....

    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      goed idee
      batterijen zitten er inderdaad in en al een jaar, dus dat zou kunnen.
      ga ik vanavond zeker eens proberen!
      dankjewel voor deze voor de hand liggende tip!
      mijn fotosite

      Comment


      • #4
        Check ook of je drivers niet overschreven werden door eventueel nieuwe inpunt-devices, zoals een wireless mouse of iets dergelijks, indien je die intussen vervangen zou hebben.

        Comment


        • #5
          Hoi, ik heb de batterijen ondertussen vervangen en nu is er wel reactie, maar nu reageert de muis zeer schokkerig (staat continu op en neer te dansen terwijl ik dit typ). De pen is helemaal niet te gebruiken. Tips?
          mijn fotosite

          Comment


          • #6
            Originally posted by JanVG
            Hoi, ik heb de batterijen ondertussen vervangen en nu is er wel reactie, maar nu reageert de muis zeer schokkerig (staat continu op en neer te dansen terwijl ik dit typ). De pen is helemaal niet te gebruiken. Tips?
            Gebruik je nog een gewone muis ? En als je die eens uittrekt ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7

              "Gebruik je nog een gewone muis ? En als je die eens uittrekt ?"

              --> heb ik geprobeerd. Helpt niet!
              mijn fotosite

              Comment


              • #8
                Een bibberende pointer wijst vaak op een bijna lege batterij. Heb je er verse gekocht? Zijn ALLE batterijen vervangen of opgeladen (Pen, tablet, muis?), staan de instellingen van je muis/grafisch tablet in de control panels nog goed?

                Gewoon een paar ideeën... misschien niet nuttig, maar er moest er maar eentje zijn die raak is hee... dan is je probleem van de baan

                Comment

                Working...
                X