Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaiser Chiefs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kaiser Chiefs


  • #2
    Re: Kaiser Chiefs

    Staat een beetje lodderig uit zijn ogen te kijken, alsof het hem allemaal niet
    bijster veel aangaat, alsof hij liever in zijn bed zou liggen, maar dat is het
    leuke aan deze foto.

    Comment


    • #3
      Re: Kaiser Chiefs

      Mooie kleuren en tof met die spot.

      Maar toch niet de meest actieve foto die ik van de Kaiser Chiefs al gezien heb.



      Steven
      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

      Comment


      • #4
        Re: Kaiser Chiefs

        technisch in orde
        maar die blik hé ;-)
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Kaiser Chiefs

          Goed shot. Enige bedenking is misschien dat de iso ietwat ver is gepushed: verlies in detail van lichte vlakken, gezicht, haar,...

          Cheers,
          F.

          Comment


          • #6
            Re: Kaiser Chiefs

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Staat een beetje lodderig uit zijn ogen te kijken, alsof het hem allemaal niet
            bijster veel aangaat, alsof hij liever in zijn bed zou liggen, maar dat is het
            leuke aan deze foto.
            Toen ik ze voor het eerst ging fotograferen had ik niet echt een 'show' verwacht. Des te meer omdat ik ze enkele jaren ervoor al had gezien en ze toen niet echt hyper waren of dergelijke.
            Maar in de AB hebben ze toch de boel doen ontploffen. Zeer dankbare groep ook heb ik het gevoel.
            EMBLEMATA.BE
            http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

            Comment


            • #7
              Re: Kaiser Chiefs

              Het is een hele prestatie om zo'n makke foto te maken van een stomende bende als Kaiser Chiefs. Technisch OK, maar compleet zielloos.

              Comment


              • #8
                Re: Kaiser Chiefs

                Waarom zet je je naam zowat op z'n kruis? Wel technisch ok.

                Comment

                Working...
                X