Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Defecte 550D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Defecte 550D

    Beste forumleden ,

    Mijn 550d is is recent defect , de contacten van de camera waar de lens verbinding mee maakt zijn kapot , wegens vallen van camera .
    ik heb deze binnen gedaan maar de kosten eraan zijn tamelijk hoog ,nu is mijn vraag hoeveel zou ik nog krijgen voor een defecte maar herstelbare 550D .
    mijn 2de vraag is wat is een perfecte vervanger voor deze body , semi professioneel liefst .



    Mvg,
    Blondeel Samuel

  • #2
    Re: Defecte 550D

    Semi pro is natuurlijk de 7D, AF en burst zijn top, zeker op aps-c.

    Bekijk ook eens de 650D deze lijkt minder semi pro maar kan hoger in de iso en heeft een kantelscherm wat handig is voor macro en film.

    Comment


    • #3
      Re: Defecte 550D

      max. nieuwprijs - reparatie kosten. als je het al verkocht krijgt, waar ik voor vrees.

      opvolger 5d mkII, hangt van budget af denk ik
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Defecte 550D

        Afhankelijk of de AF snel moet zijn 7D en anders de 5DmkII, of als je er het geld voor hebt 5DmkIII .1DmkIII tweedehands is ook misschien een optie.

        Comment


        • #5
          Re: Defecte 550D

          ook de 60D is reeds een hele stap vooruit.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Defecte 550D

            Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
            max. nieuwprijs - reparatie kosten. als je het al verkocht krijgt, waar ik voor vrees.
            Mij lijkt: huidige 2de hands prijs - reparatie prijs - moeite voor reparatie - risico van meer onzichtbare schade en toch eigenlijk niet meer te repareren: onverkoopbaar.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment

            Working...
            X