Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

    Yongnuo heeft een opvolger voor de YN-565EX uitgebracht, de YN-568EX. Deze zou dan naast ETTL eindelijk ook HSS hebben.
    Op Ebay (Hong-Kong)zijn ze al te vinden voor 147 Euro (http://www.benl.ebay.be/itm/YONGNUO-...item416a158de5).
    Nu nog wachten op een degelijke review om te zien of dit ding echt een goede vervanger is voor bvb een Canon 430EX.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

  • #2
    Re: Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

    Looks good, thanx for the info.
    Ik heb hier al wat speelgoed van Yongnuo en ik moet zeggen dat het me goed meevalt zeker als je de prijs in acht neemd.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

      ik ben vooral benieuwd wanneer ze hun manuele flitsen van HSS voorzien
      dit zal voor mij dan de doorslag geven om die aan te schaffen, gecombineerd met pixel kings
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

        Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
        ik ben vooral benieuwd wanneer ze hun manuele flitsen van HSS voorzien
        ...
        Dat is pas een Contradictio in terminis
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Dat is pas een Contradictio in terminis
          Waarom? Ik vind zijn opmerking volledig terecht.
          Zelf heb ik ook de 560s en om buiten te kunnen werken in volle zon is HSS zeker niet overbodig, ik voel dat als een zwaar tekortkoming op die flitsen.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Waarom? Ik vind zijn opmerking volledig terecht.
            Zelf heb ik ook de 560s en om buiten te kunnen werken in volle zon is HSS zeker niet overbodig, ik voel dat als een zwaar tekortkoming op die flitsen.
            Dan zal je toch moeten overschakelen op ETTL flitsers (en triggers) want HSS op manuele flitsers zoals de YN-560, dat zal nooit gaan. BIj HSS geeft de flitser continu strobes af zolang de sensor belicht wordt (de sluiter open is). Dat vereist dus communicatie tussen camera en flitser, maar die manuele flitsers kunnen dat niet, wegens maar 1 pinnetje in hun flashvoet, en geen ETTL implementatie.
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

              Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
              Dan zal je toch moeten overschakelen op ETTL flitsers (en triggers) want HSS op manuele flitsers zoals de YN-560, dat zal nooit gaan.
              Zeg nooit nooit, vind ik een geweldig citaat.
              In de tijd van tegenwoordig kan er veel en er zal nog veel meer kunnen in de toekomst.
              De wereld van de technologie staat nooit stil dus niets is onmogelijk, al dan niet mits de nodige wachttijd.
              Tijd zal dus uitwijzen of je gelijk zal blijven hebben.
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe YN-568EX flitser, nu met HSS !

                Argh, ik had er ééntje gekocht en hij was snel hier...

                En toen merkte ik dat de TTL niet werkt als hij op mijn Nikon staat... Ik had de specificaties beter moeten lezen want hij werkt alleen met Canon als On-Camera Flash... Er is nog geen versie die volledig met Nikon werkt.

                Dus hij is te koop als ik er genoeg voor krijg. Anders gaat ie terug naar China...
                www.benbammens.be

                Comment

                Working...
                X