Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CP5700 doet raar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CP5700 doet raar

    Hallo,
    Vandaag eens naar steenokkerzeel geweest om wat vliegtuigen op foto te zetten.Toen ik op een moment wou afdrukken leek het erop dat het hele toestel vastgelopen was.Ik had nog beeld op de evf maar voor de rest kon ik niks meer bedienen,ook wanneer ik de cp5700 uitschakelde bleef er beeld op de evf.Ik heb dan de batterij er moeten uitdoen en weer in om hem te kunnen uitschakelen.Iemand dit nog meegemaakt???
    Vitarake


    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

  • #2
    Hi,

    Dit komt wel eens voor bij de 5700. De eerste maand na aankoop zat mijn 5700 een drietal keer geblokkeerd. Vreemd, maar nadien heeft zich dat nooit meer voorgedaan ... Batterij eventjes verwijderen is de enige remedie.

    Dany.

    Comment


    • #3
      Hallo Vitarake,

      Toen ik de CP5700 nog had heeft die dat ook een paar keer gedaan in het begin en daarna nooit meer ...
      Effe batterij eruit en het was opgelost (er zit gfeen Ctrl-Alt-Del combinatie op ).
      Dus voorlopig geen paniek ... komt af en toe eens voor.

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Ok bedankt mensen,dan maak ik mij voorlopig (nog) geen zorgen !
        Vitarake


        Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

        Comment


        • #5
          Zeker nier doen vitarake , ik ken ook het fenomeen , maar zoals gezegd was alleen in het begin toen hij nieuw was
          NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

          Comment


          • #6
            Heb het vorige week ook eens voorgehad, voor de eerste keer. En ja, batterij er uit, en er terug in was de enige remedie...


            KOEN
            www.pbase.com/koendehouwer
            www.pbase.com/tignes

            Comment


            • #7
              kan er iemand mij zeggen of de nikon cp 5700 beter fotokwaliteit heeft dan de canon G5 of omgekeerd ? ik twijfel namelijk al een maand russen deze 2 en wil hem eigenlijk zo snel mogelijk gaan kopen
              Canon EOS 5D Mark III, Canon EF 24-70mm f/2.8 II USM , Canon EF 400mm F5.6

              Comment

              Working...
              X