Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yelina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yelina

    hoi Allemaal, nieuw hier op het forum, wou ook eens wat meningen van een paar foto's van me... Hieronder Yelina, dochter van vrienden.


  • #2
    Re: Yelina

    Welkom en geniet van chaos der comments Fraai beeldje omgezet naar z/w. Als je omzet, kijk dan altijd goed naar het contrast en de scherpte. Soms verlies je scherpte, vooral met portretfotografie. Kijk zoiets zou het kunnen zijn

    Comment


    • #3
      Re: Yelina

      welkom op dit leerrijke forum...
      een goed begin,
      en indien je nu probeert om MGfoto's update na te bootsen (je kan hem altijd tips vragen - doet iedereen hier met veel plezier!)...

      en je foto kijkt mooier indien je hem in het midden van de pagina plaatst
      via de knoppen "bericht bewerken"


      "meer opties"


      "centreren"

      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Yelina

        Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        ...... Kijk zoiets zou het kunnen zijn
        das beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Yelina

          Volg voorgangers,grtj Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Re: Yelina

            wauw ja wat een verschil! zal ik op letten! Ik werk vooral met Lightroom. Ik vermoed dat ik daar wel vooral de foto kan verscherpen en meer contrast insteken? Photoshop heb ik wel maar gebruik ik eigenlijk amper.

            Comment


            • #7
              Re: Yelina

              Oorspronkelijk geplaatst door Tessake Bekijk bericht
              wauw ja wat een verschil! zal ik op letten! Ik werk vooral met Lightroom. Ik vermoed dat ik daar wel vooral de foto kan verscherpen en meer contrast insteken? Photoshop heb ik wel maar gebruik ik eigenlijk amper.
              Er zijn enkele dingen die over en weer niet, of niet eenvoudig, zijn uit
              te voeren. Het verdient aanbeveling om je toch wat basiskennis eigen
              te maken van eenvoudige bewerkingen in Photoshop (Elements).

              En je kan natuurlijk altijd vragen naar de handelingen die je moet
              uitvoeren om zo'n fraai resultaat te bereiken. Ik denk niet dat iemand
              op Beginnershoek zal weigeren om daaraan mee te werken.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: Yelina

                mooie binnenkomer

                Comment


                • #9
                  Re: Yelina

                  Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Er zijn enkele dingen die over en weer niet, of niet eenvoudig, zijn uit
                  te voeren. Het verdient aanbeveling om je toch wat basiskennis eigen
                  te maken van eenvoudige bewerkingen in Photoshop (Elements).

                  En je kan natuurlijk altijd vragen naar de handelingen die je moet
                  uitvoeren om zo'n fraai resultaat te bereiken. Ik denk niet dat iemand
                  op Beginnershoek zal weigeren om daaraan mee te werken.

                  Bij deze: welke handelingen moet ik uitvoeren om dit resultaat te bekomen? met welk programma is het?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yelina

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tessake Bekijk bericht
                    Bij deze: welke handelingen moet ik uitvoeren om dit resultaat te bekomen? met welk programma is het?
                    Je zal dat aan MGfoto moeten vragen.
                    =====
                    Doet dat dan per PB want ik denk dat ik op zijn negeerlijst sta .
                    En dan leest hij dit niet.
                    Last edited by Plaatwerker; 31 augustus 2012, 12:41. Reden: Bijkomend advies =====
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Yelina

                      je zit met een uitgebrande schouder, anders wel een mooie, gewoon iets verscherpen
                      @MGfoto, het is wel nieuw voor mij dat je met een omzetting scherpte verliest
                      mvg Wilfried

                      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                      Comment


                      • #12
                        Re: Yelina

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                        je zit met een uitgebrande schouder, anders wel een mooie, gewoon iets verscherpen
                        @MGfoto, het is wel nieuw voor mij dat je met een omzetting scherpte verliest
                        Niet altijd, want ik heb geschreven 'soms'

                        Comment

                        Working...
                        X