Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doet mijn nieuwe Canon Powershot S50 normaal?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doet mijn nieuwe Canon Powershot S50 normaal?

    Ik heb net een nieuw digitaal fototoestel gekocht, maar ik vraag mij af of hij wel normaal doet. Ik kan met niks vergelijken want het is mijn eerste, dus ik heb er geen idee van of ervaring mee of hij zo hoort te doen of niet. Het is een Canon Powershot S50 en als ik op het LCD-display kijk en mij bv. van een venster (heel licht) omdraai (dus een stuk donkerder) dan wordt het beeld ook wel donkerder op het LCD, maar dat gaat heel schokkerig. Soms komt er ook even een lijn in het midden en lijkt het display even te flitsen. Het is dus wel degelijk alleen bij sterke veranderingen in lichtsterkte en ook de kleuren switchen soms wat, maar dat ligt waarschijnlijk aan de automatische white balance? Heeft er nog iemand dit toestel of weet iemand of dit normaal is? In de volledig manuele modus heeft hij het niet. Is het misschien het diafragma dat zich in de automatische modus heel de tijd aan het aanpassen is?

  • #2
    Helemaal niemand die me hier iets over kan zeggen?

    Comment


    • #3
      Je hebt gelijk, in auto mode past het diafragma zich aan aan de lichtomstandigheden, doet mij G5 ook, niets om je zorgen over te maken...

      greetz

      Comment

      Working...
      X