Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herfst?

    Herfst?


    Door de enorme hitte hier in de Gard krijgen de bomen (vooral de eiken) reeds rood-bruine bladeren. Met dit aankomend onweer kwam er ook nog eens een typisch herfst-licht bij. De sfeer was compleet.


    Dank u
    Jelle
    Flickr

  • #2
    Re: Herfst?

    als ik eerlijk mag zijn, zie ik dat roodbruine eigenlijk enkel op die boom in't midden, de rest van de bomen zijn toch nog mooi groen?
    Naar compo toe vind ik hem ook niet zo geslaagd...Links onder zie je bv nog een stuk schaduw (vermoed die van jezelf? ) en er zit weinig spanning in de compo. Je mist een beetje een echte eye-catcher...
    Niet slecht bedoeld hoor..slechts mijn eerlijke mening...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Herfst?

      Je hebt gelijk Cyto. Ik was in eerste instantie overweldigd door de kleuren en het contrast van het moment en heb verder niet nagedacht over de compositie. Het beeld zegt me nu ook niet zoveel nu ik het opnieuw bekijk.
      Wat de bomen betreft, die ene eik is inderdaad echt bruin, de rest lijkt groen van ver maar van dichtbij zie je overal reeds verkleuring optreden, heel bizar. De lokale bevolking hier heeft dit in geen jaren gezien. Een ramp voor de druiventeelt en tuinbouw.

      gr
      Jelle
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Herfst?

        blij dat je het sportief opneemt
        facebook

        500px

        Comment


        • #5
          Re: Herfst?

          Net het zelfde gedacht, ziet er toch nog redelijk frisgroen uit vanop afstand ;-)
          Vreemd contrast tussen de donkere (blauwige) lucht en het erg harde licht met harde schaduwen op de voorgrond. Leuk plaatje maar het kan niet tippen aan je sneeuwfoto's waarvan ik genoten heb.
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment

          Working...
          X