Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche Boxter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Porsche Boxter

    eentje van een shoot die ik heb mogen doen van een Porsche Boxter.
    deze is gemaakt met 1 flitser in Paraplu.



    Grtz david

  • #2
    Re: Porsche Boxter

    heel knap, interessante hoek en licht. mss klein beetje licht op koffer zodat je een contour hiervan ziet en niet enkel een zwevend achterlicht?
    mss eens kijken of het zonder lens flare beter is?
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Porsche Boxter

      Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      heel knap, interessante hoek en licht. mss klein beetje licht op koffer zodat je een contour hiervan ziet en niet enkel een zwevend achterlicht?
      mss eens kijken of het zonder lens flare beter is?
      hey, ik heb deze bewust met lensflare gemaakt, ik vond het wel iets hebben maar dat zal smaak zijn.
      over het "zwevend achterlicht" kan ik u volgen, maar op mijn scherm zie ik de contouren van de achterkant :S ik heb wel geen gekallibreerd scherm dus dat zal waarschijnlijk een reden zijn waarom het op uw scherm niet zo overkomt.

      alvast bedankt voor uw commentaar

      grtz david

      Comment


      • #4
        Re: Porsche Boxter

        mijne porsche zo ik zou niet willen zien
        mag iets meer contour in zitten, en de flair, heb ik mijn bedenking bij
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: Porsche Boxter

          Ik ga ook voor iets meer contour en lensflare daar kan je blijven over praten, zoals je zegt dat is smaak.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: Porsche Boxter

            ik zou eigenlijk graag eens proberen om er mee contour in te steken, alleen weet ik begot niet hoe ik eraan begin nu.
            de foto is genomen zoals je ziet in een hele donkere setting.

            via ligtroom kan ik niet meer zoveel spelen met de scchuivertjes want deze foto staat momenteel op zijn grens, als ik nog meer licht steek in de foto begin ik in de donkere delen artefacten en ruis te zien.
            iemand die me kan helpen ofzo ermee?

            grtz david

            Comment


            • #7
              Re: Porsche Boxter

              David,

              de flare vind ik goed, maar ik mis ook contour langs de achterkant. Ik zou twee foto's (tweede met flits vanuit het links boven) mergen in CS indien je niet over meerder lichtbronnen beschikt.

              Alternatief is langere exposure en met een ledlicht van daar belichten en je paraplu in 2de gordijn zetten.

              Mvg,
              Bernard
              EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
              www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

              Comment


              • #8
                Re: Porsche Boxter

                Ik volg hier met het zwevend achterlicht, maar zou echt niet weten hoe je dit moet oplossen. De flare zou ik ook liever niet hebben, maar ja zoals je zegt, dit zijn smaken hé..als het uw bedoeling was, ist heel goed gelukt !
                Mvg.

                Comment


                • #9
                  Re: Porsche Boxter

                  Volg voorgangers,achterkant met witte isomoplaat oplichtenbij opname ???grtj Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Porsche Boxter

                    Voor mij is de foto te donker achteraan alle zwart loopt in alkaar.
                    Over je contouren erin steken, ik heb even geprobeerd met PSE-10 HIER is wat ik er nog uit krijg.
                    Maar ik weet niet wat ik allemaal geschoven heb, donkere partijen lichter gemaakt, Kleuren gecorrigeerd, dan de te lichte terug donker gemaakt.
                    Nu is er iets meer contour te zien maar of hij beter is ??? Ik vind nog niet. De tips van boven meenemen om hem achteraan ook in het licht te zetten, en als je achteraan iets minder licht wil ( wat ik wel kan verstaan ) , dan zorg je dat je achteraan minder weerkaatsing hebt.
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Porsche Boxter

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                      Voor mij is de foto te donker achteraan alle zwart loopt in alkaar.
                      Over je contouren erin steken, ik heb even geprobeerd met PSE-10 HIER is wat ik er nog uit krijg.
                      Maar ik weet niet wat ik allemaal geschoven heb, donkere partijen lichter gemaakt, Kleuren gecorrigeerd, dan de te lichte terug donker gemaakt.
                      Nu is er iets meer contour te zien maar of hij beter is ??? Ik vind nog niet. De tips van boven meenemen om hem achteraan ook in het licht te zetten, en als je achteraan iets minder licht wil ( wat ik wel kan verstaan ) , dan zorg je dat je achteraan minder weerkaatsing hebt.
                      ziet er op dit Iaptopje redeIijk goed uit, maar kan niet echt vertrouwen op dit ding hier, dus vanavond eens bekijken op deftige pc, aIvast bedankt voor de moeite.


                      Oorspronkelijk geplaatst door Cubatobahamas Bekijk bericht
                      David,

                      de flare vind ik goed, maar ik mis ook contour langs de achterkant. Ik zou twee foto's (tweede met flits vanuit het links boven) mergen in CS indien je niet over meerder lichtbronnen beschikt.

                      Alternatief is langere exposure en met een ledlicht van daar belichten en je paraplu in 2de gordijn zetten.

                      Mvg,
                      Bernard
                      binnenkort besteI ik mijn 2de fitser en pIu en dan ga ik hier zeker eens mee experimenteren, avast bedankt voor de nuttige info.

                      grtz david

                      Comment


                      • #12
                        Re: Porsche Boxter

                        ik vind het wel mooi en iets mysterieus, zo met dat zwevend achterlicht
                        en die flare vind ik niet mooi, zelfs storend
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment

                        Working...
                        X