Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunrise at Bromo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunrise at Bromo

    Heel erg lang geleden dat ik nog eens een foto postte op BD, maar deze wou ik jullie toch niet onthouden.

    Het was erg vroeg opstaan en horden andere toeristen trotseren, en toch is dit één van de hoogtepunten geweest van onze reis naar Java.
    De natuur is overweldigend en beetje bij beetje de zon zien opkomen was ronduit magisch. Bovendien waren de omstandigheden erg goed met de laag hangende mist.

    Hopelijk kunnen jullie er ook van genieten.





    Groetjes,
    Andries
    https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

  • #2
    Re: Sunrise at Bromo

    schoontje
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Sunrise at Bromo

      Prachtig..
      Ben toevallig aan het kijken voor een rondreis Java, Bali, Sumatra. Deze vulkaan tijdens zonsopkomst zit er in alle reizen wel bij, je hebt dit wel heel mooi vastgelegd.

      Enige waar ik aan twijfel, is of ik de tak in de voorgrond erbij had gedaan, geeft wel meer diepte, maar vind het net iets te veel aandacht vragen nu.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Sunrise at Bromo

        Prachtig beeld met een zeer warm licht. Voor mij mag de tak er zeker en vast bij.
        Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
        www.myriamvos.jalbum.net of facebook

        Comment


        • #5
          Re: Sunrise at Bromo

          heel mooi licht en compo, knap beeld
          heb wel enige twijfel over de tak, vind hem net iets te groot in het beeld, was het eerste waar ik naar keek.
          maar niettemin toch een heel mooie foto!
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Sunrise at Bromo

            waarschijnlijk, mocht ik daar gestaan hebben zou ik ook eerst de tak meegenomen hebben om daarna toch een zonder te maken
            Maar voor de rest..heel erg knap!!
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: Sunrise at Bromo

              Ongelooflijk mooi

              Comment


              • #8
                Re: Sunrise at Bromo

                Prachtig licht en de nevel is inderdaad mooi! De tak is naar mijn smaak iets te ver in de hoek beland. Had hem liever een tikkeltje centraler gezien. Ben je ook naar de Bromo krater zelf geweest?

                Comment


                • #9
                  Re: Sunrise at Bromo

                  Waaw, prachtig!! Met tak voor mij
                  Groetjes Hilde
                  http://hildeg.smugmug.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sunrise at Bromo

                    De tak eist door zijn helderheid inderdaad teveel aandacht op maar verder is dit toch wel heeeel mooi.
                    Website http://www.kristofpattyn.be

                    a lotta canonstuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sunrise at Bromo

                      Ik geniet

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sunrise at Bromo

                        Goh....
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sunrise at Bromo

                          Whoa...die achtergrond met die wolken
                          maar die tak staat toch dat beeld in de weg vraagt teveel aandacht...
                          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                          500px FaceBook

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sunrise at Bromo

                            Bedankt iedereen voor de leuke en leerrijke reacties.
                            Ik heb ook foto's zonder tak, maar door de beperkte bewegingsvrijheid daar ter plaatse stoorde er qua compositie naar mijn gevoel wel altijd iets bij die foto's. Vandaar mijn keuze voor deze.
                            Maar ik begrijp de reacties en neem deze commentaren zeker mee naar de toekomst toe!

                            @jos82: Zeker plannen die reis! Wij hebben Java en Bali gedaan en het is een fantastische ervaring geweest.
                            @GTR-2: Inderdaad ook de krater zelf gedaan. Heel erg leuk, maar persoonlijk vond ik de Kawah Ijen veel indrukwekkender.

                            Groetjes,
                            Andries
                            https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sunrise at Bromo

                              Heel knap. Tak stoort mij niet direct.

                              Comment

                              Working...
                              X