Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bar Tabac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bar Tabac



    bedankt voor het kijken en opbouwende kritiek

    grtzzz Nathan
    Last edited by thaann; 28 augustus 2012, 19:45.
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Bar Tabac

    Moderator Note: Beste,

    Ik heb de foto hier even voor u zichtbaar gemaakt.

    U had op "voeg beeld toe" moeten klikken:



    .. en daar de link te plakken die u verkrijgt door met de rechtermuisknop op uw afbeelding te klikken (linkadres kopiëren).

    Voor verdere vragen, mag u mij altijd contacteren.

    Comment


    • #3
      Re: Bar Tabac

      thx...had het oorspronkelijk zo geprobeerd maar toch lukte er iets niet...waarschijnlijk al wat slaapdronken :-)
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: Bar Tabac

        De schrik sloeg al rond mijn hart....op het beeld een waas rond de kabel, reclameborden enzovoort....deze zijn er NIET op het originele beeld....iemand enige uitleg vanwaar deze komen tussen het originele en het beeld op dit forum?
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: Bar Tabac

          Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
          De schrik sloeg al rond mijn hart....op het beeld een waas rond de kabel, reclameborden enzovoort....deze zijn er NIET op het originele beeld....iemand enige uitleg vanwaar deze komen tussen het originele en het beeld op dit forum?
          Ik denk door de verkleining van het beeld. Over de foto zelf: ik vind hem nogal krap bemeten. Een beetje kortere brandpuntsafstand had voor wat meer ruimte kunnen zorgen. De sluitertijd is wel mooi gekozen!

          Comment


          • #6
            Re: Bar Tabac

            ok, beeld vernieuwd en alle rand-artefacten zijn weg :-)

            krap bemeten? juist, mijn onderwerp is de paal met het typische franse tabac-bord en de andere reclame.....het beeld was weliswaar redelijk leeg ....zodat ik na enkele pogingen er een voorbijzoevende vrachtwagen (het restaurant is een truckersresto zodat dit past in het thema) heb achter geplaatst.....beeld is 0,0% gecropt, dus de vrachtwagen is net op het goede moment geschoten....korter brandpuntsafstand? is op 28mm van mijn EF28-300 genomen dus korter gaat en niet en was ook niet mijn bedoeling....misschien hoort het beeld niet in het forum transport thuis vermits mijn onderwerp de reclamepaal is en niet de vrachtwagen....maar het moeten toch niet altijd mooi afgelijnde beeldvullende vliegtuigen of supersonische auto's te zijn :-)

            PS : de eigenaar van het restaurant was in de wolken met deze uit een volledig andere hoek bekeken reclamebeeld van zijn resto (in tegenstelling met de klassieke restaurant-gevel-beelden).....alles zit vervat in het beeld : bar-tabac -resto voor truckers....dus voor mij "opdracht geslaagd" :-)
            Last edited by thaann; 28 augustus 2012, 20:01.
            www.lensculture.com/nathan-verstraete

            Comment

            Working...
            X