Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerp Skate Contest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwerp Skate Contest

    Ik ging naar het Antwerp Skate contest, heel leuk om te fotograferen. De resultaten vinden jullie hieronder.







    Last edited by Red Falcon; 24 augustus 2012, 17:06.

  • #2
    Re: Antwerp Skate Contest

    Moderator Note: Maximaal drie foto's per topic en één topic per dag.
    Twee foto's verwijderd en de drie andere achter een link gezet omdat ze groter waren dan het maximaal toegelaten 900 x 900 pixel op BD.
    U word verzocht de foto's aan te passen en terug zichtbaar te plaatsen bij uw eerstvolgend bezoek aan BD. Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Antwerp Skate Contest

      Technisch vind ik ze goed, mooi scherp en goede belichting.
      De achtergrond veel te chaotisch maar dat heb je op zo'n contest, het is een rommeltje zelfs met een wazige achtergrond wat ik prima vind blijft het nog te druk.
      Persoonlijk ga ik veel liever niet naar zo'n contest maar bezoek regelmatig de kleinere skateparken waar die gasten al hun tricks tevoorschijn toveren en graag meewerken met de fotograaf met als gevolg veel spannender plaatjes.

      Ik denk dat je een prima lens op je body hebt staan.

      Ik ga voor de tweede
      Last edited by sensor; 24 augustus 2012, 18:20. Reden: melding favoriet foto
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: Antwerp Skate Contest

        Moderator Note: Online geweest en foto's niet aangepast, draadje verdwijnt naar het testforum tot TS zich bedenkt en alsnog de foto's aanpast.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X