Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spitsbergen 2012/1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spitsbergen 2012/1

    We zijn een tweetal weken terug thuis van een expeditiereis rond Spitsbergen - Svalbard.
    Deze reis was heel indrukwekkend en de foto's deel ik graag met alle leden, tenminste een gedeelte van de meer dan 2500 foto's die ik genomen heb.
    Als eerste een eerste ontmoeting met een gletsjer in het vreemde arctische licht.
    Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
    http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

  • #2
    Re: Spitsbergen 2012/1

    Mooie "symmetrie" en vlakverdeling. Al zou ik nog wat harder durven gaan in contrast (mogelijk ook belichting) om die lichtbundel echt tot z'n recht te laten komen

    groeten
    Maarten

    Comment


    • #3
      Re: Spitsbergen 2012/1

      Volg Maarten hier wel, heel klein beetje contrast erbij, licht niet.
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

      Comment


      • #4
        Re: Spitsbergen 2012/1

        heel mooi
        beetje meer contrast en verscherpen maakt het idd nog beter, het rechtse deel mag er ook af, een 2 op 3 formaat oogt beter,
        maar dan verlies je natuurlijk dat donkere deel in de lucht dat je links ook hebt...
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Spitsbergen 2012/1

          Da's een specialleke.
          Wat een sfeer.
          Misschien inderdaad wat meer contrast om de achtergrond beter uit te laten komen?
          Kijk uit naar de volgende

          Comment


          • #6
            Re: Spitsbergen 2012/1

            yep ,contrast de hoogte in en hopen dat de lichte partijen niet uitgebrand worden .
            Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

            http://shantiguru.1x.com

            Comment


            • #7
              Re: Spitsbergen 2012/1

              Heerlijke plaat, lekker sfeertje
              Voor mij zit het contrast wel goed eigenlijk. Er is contrast genoeg op het ijs en er is het lage contrast waar de mist over de bergen trekt. Ik vrees dat optrekken van het contrast meteen ook de sfeer eruit zal halen (niet getest...)
              Het minpuntje voor mij is het 'gat' tussen de bergen wat centraal mocht gestaan hebben wat meer evenwicht in de compo zou brengen.
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

              Comment


              • #8
                Re: Spitsbergen 2012/1

                Dat is heel mooi.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment

                Working...
                X