Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een IJslandse Boerderij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weer een IJslandse Boerderij


    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Weer een IJslandse Boerderij

    mooi typisch beeld van ijsland en mooi licht op die bergtop achteraan. Die paaltjes vooraan zou ik nog wegcroppen en/of clonen
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Weer een IJslandse Boerderij

      Mooi 'Helen' plaatje weer. typisch beeld inderdaad, maar toch...wij hebben de ganse reis uitgekeken naar een écht typisch boerderijtje met kleurig dak en een goede achtergrond maar hebben er toch nooit een gevonden die we echt het stoppen waard vonden. Goed gezien dus
      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
      500px FaceBook

      Comment


      • #4
        Re: Weer een IJslandse Boerderij

        Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
        typisch beeld inderdaad, maar toch...wij hebben de ganse reis uitgekeken naar een écht typisch boerderijtje met kleurig dak en een goede achtergrond maar hebben er toch nooit een gevonden die we echt het stoppen waard vonden.
        jah da's eigenlijk nog waar ook...en ik die dacht dat de mooie boerderijen daar voor het rapen lagen
        facebook

        500px

        Comment


        • #5
          Re: Weer een IJslandse Boerderij

          Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
          mooi typisch beeld van ijsland en mooi licht op die bergtop achteraan. Die paaltjes vooraan zou ik nog wegcroppen en/of clonen
          Zeker akkoord, het beeld verandert daardoor spectaculair

          Comment


          • #6
            Re: Weer een IJslandse Boerderij

            Ook heel mooi. Vind hem eigenlijk zelfs beter als je ander. Vind hier het formaat en de voorgrond beter uitkomen.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment

            Working...
            X