Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloem



    Bedankt voor te kijken en reacties zijn altijd welkom.

  • #2
    Re: Bloem

    Mooi...had geprobeerd om die bloem meer centraal te plaatsen.
    Is niet echt mijn ding eigenlijk...misschien had je die beter bij macroforum geplaatst.
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #3
      Re: Bloem

      Dank je wel voor de reactie.
      Gr.Sissel

      Comment


      • #4
        Re: Bloem

        Vreemd hoe er scherpgesteld is op al die pollenvlekken die lijken te zweven (met de filter of lens tegen de bloem gezeten?), het geeft wel een speciaal effect maar ik denk niet dat het hier de bedoeling was. Om eerlijk te zijn: de compo is net niet goed omdat de bloem niet centraal staat (wat opvalt door de bruine vlekken op de bloembladen die onder los zijn en boven snijden), er is te weinig DOF (diafragme instelling? geen exif data dus kan niet checken) en de foto bevat nogal wat ruis.
        Sorry hoor, is constructief bedoeld maar waar is waar hé en dit is het showcase gedeelte Volgende keer beter! Gezien dit een macro foto is kan deze inderdaad beter in de macro sectie, daar ga je gerichtere feedback krijgen.
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Bloem

          Het was niet de bedoeling, maar ik vond het wel een leuk effect.
          Ik ben blij met u reactie en tips. Ik heb weer iets bijgeleerd. Ik doe nog maar een paar maanden fotografie, dus ik kan alle tips goed gebruiken.
          Gr.Sissel

          Comment

          Working...
          X