Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunset!



    Bedankt voor het kijken,
    Grtz,
    Nick
    Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

  • #2
    Re: Sunset!

    Hier vind ik de bewerking en de verscherping erover (persoonlijke smaak)
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Sunset!

      Bedankt Eddy voor je eerlijke commentaar!
      Gelukkig maar verschillen we allemaal van smaak. Het zou hier anders maar een saaie bedoeling zijn hé.
      Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

      Comment


      • #4
        Re: Sunset!

        Op zich oogt hij nog geenszins zo slecht. Het klopt wel dat de bewerking er wel iets over is. Kijk, maar dit is nu het nadeel van fotobewerkingen en je verliest soms de realiteit hiermee. Het voordeel van digitaal is dan weer, dat je geen mooie foto hoeft te maken via de camera, want de bewerking doet de rest. Plaats je soms een foto, waarbij je niet al teveel nabewerkt of helemaal niet, dan is het ook weer niet goed Moraal, als hij voor u mooi oogt, zal het voor u dan ook mooi zijn, en dat respecteer ik hier zeker

        Comment


        • #5
          Re: Sunset!

          Dank u Mark. Ik besef ook dat de bewerking er licht over is, maar tijdens het bewerken vond ik dit het beste resultaat. Maar zoals gezegd is dit puur smaak. Ik ga, zoals jezelf aangeeft, van een foto die uit de camera komt nogal snel denken dat hij iets mist.

          Grtz,
          Nick
          Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

          Comment


          • #6
            Re: Sunset!

            Beedje overbelicht, toch zeker en vast een mooie foto!
            Fotografie is mijn passie.

            Comment


            • #7
              Re: Sunset!

              Voor mij een mooie, overbewerkt of niet, dat is een kwestie van smaak.
              Wat me hier wel stoort is de overvloedig aanwezige blauwzweem. Kijk maar naar het 'witte' korstmos op de paalkoppen en het 'witte' gebouw in de verte.
              Eens die blauwzweem er uitgehaald, worden de kleuren wellicht helemaal anders. Mooier of minder mooi, dat zul je zelf moeten bepalen, maar voor mij wordt ie mooier.
              Als die bleke strook onder het witte gebouw water is, dan helt alles fel over naar rechts toch ?
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Sunset!

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Voor mij een mooie, overbewerkt of niet, dat is een kwestie van smaak.
                Wat me hier wel stoort is de overvloedig aanwezige blauwzweem. Kijk maar naar het 'witte' korstmos op de paalkoppen en het 'witte' gebouw in de verte.
                Eens die blauwzweem er uitgehaald, worden de kleuren wellicht helemaal anders. Mooier of minder mooi, dat zul je zelf moeten bepalen, maar voor mij wordt ie mooier.
                Als die bleke strook onder het witte gebouw water is, dan helt alles fel over naar rechts toch ?
                Groetjes
                Dank u. Ik zal straks eens kijken hoe ik die kleurzweem wegkrijg. Die bleke strook voor het huis, is ook gewoon een stuk veld. Het zou eventueel wel kunnen dat deze een heel klein beetje naar rechts helt, maar volgens mij krijg je dit idee omdat je daar net met een bocht zit waardoor het rechtse deel van mijn foto dichterbij stond.

                Alvast bedankt voor de comment en ik bekijk het straks zeker en vast!
                Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

                Comment

                Working...
                X