Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700 nog te koop? D200 begint dikwijls Err weer te geven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D700 nog te koop? D200 begint dikwijls Err weer te geven

    Beste BD'ers,

    mijn D200 begint na enkele jaren trouwe dienst regelmatig de melding "Err" op z'n display te geven. Na wat batterijen in en uit halen en aan en uit zetten is het euvel tot nu toe verholpen geraakt binnen de 10 minuten, maar 't is toch wel lastig. Ik heb wat schrik dat het toestel het binnenkort op een goeie dag begeeft en dan sta ik daar. Herstelling lijkt me niet echt van toepassing wegens de leeftijd, dus ben ik maar wat aan't uitkijken naar een opvolger.

    Aangezien ik niet altijd zit te wachten op het snelste, grootste en nieuwste, lijkt een D700 wel een mooie volgende stap. De afgelopen jaren heb ik systematisch al FX-lenzen gekocht, waardoor ik op dat gebied niet direct voor grote kosten sta.

    Afgelopen week eens tot in de winkel gegaan en daar eens geinformeerd naar een D700, maar blijkbaar bij hun en nog een aantal andere winkels die ik heb afgebeld, niet meer verkrijgbaar / leverbaar. Mogelijk hier of daar niet iemand die ze in stock heeft, zeiden ze.

    Is het iemand die weet waar een D700 nog verkrijgbaar is, of ben ik aangewezen op de tweedehandsmarkt (waar?)? In de winkel stelde men voor op de D800 in overweging te nemen, maar dan is de prijs ineens 1000 euro hoger en dat is niet wat ik eraan wil geven. Een andere mogelijkheid is wachten op de D600 (als het die is die komt natuurlijk), maar de vraag is dan hoeveel maand er dan nog voorbij gaan voor dat toestel (vlot) leverbaar is.

    Alvast bedankt voor de reacties.

  • #2
    Re: D700 nog te koop? D200 begint dikwijls Err weer te geven

    Hier lijkt hij nog te koop, maar wel niet goedkoop. Best eerst even een mailtje sturen.
    http://www.myricreaties.be

    Comment


    • #3
      Re: D700 nog te koop? D200 begint dikwijls Err weer te geven

      Ik zou sowieso eens bellen naar Art&Craft, het is niet omdat het niet meer op de site staat dat ze er niet meer kunnen aankomen bij Nikon.

      Comment


      • #4
        Re: D700 nog te koop? D200 begint dikwijls Err weer te geven

        Voor je de camera beschouwt als kapot eens kijken of er nergens een batterij zit voor de interne klok, bij de D200 zit die intern denk ik, het kan gewoon daar aan liggen.

        Comment

        Working...
        X