Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

anatomia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • anatomia


  • #2
    Re: anatomia

    Mijn aandacht gaat naar het doorkijkje, maar daar is weinig te zien.
    Dan kijk ik naar de tekening op de muur en probeer daar een beeld in te vinden.
    Beetje moeilijk.
    Typisch Gil, onze aandacht steeds vasthouden en ons aan het denken zetten.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: anatomia

      Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
      Mijn aandacht gaat naar het doorkijkje, maar daar is weinig te zien.
      Dan kijk ik naar de tekening op de muur en probeer daar een beeld in te vinden.
      Beetje moeilijk.
      Typisch Gil, onze aandacht steeds vasthouden en ons aan het denken zetten.

      groetjes

      moniq
      De relatie tussen de kunstenaar, zijn werk en zijn model...
      Inderdaad laat ik de toeschouwer dikwijls zoeken naar een eigen interpretatie.
      Bedankt voor je commentaar Moniq.
      groet.
      Gil

      Comment


      • #4
        Re: anatomia

        Sterk beeld!
        “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

        Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: anatomia

          Vind het wel mooi gedaan eigenlijk maar je moet inderdaad de moeite nemen wat langer blijven kijken. Bij een eerdere snelle doorbladering van het forum had ik deze bvb links laten liggen. compo en kleur zijn af. Ik had het model op de achtergrond (denk ik toch te zien) toch graag ietsje meer herkenbaar gezien als een persoon (uiteraard nog steeds erg flou) omdat deze een belangrijke rol speelt in de interpretatie van de foto (welke je er ook van maakt)
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment


          • #6
            Re: anatomia

            Is het niet zo dat we anoniem ons weegs aan. Elk voor een pad met zichzelf
            en zijn uitdagingen. Elk met zijn zorgen en ballast en vrolijkheid en verdriet.
            Elk zichzelf een ander nabij.

            Comment

            Working...
            X