Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

festivalsfeer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • festivalsfeer



    Je laat het maar weten.

  • #2
    Re: festivalsfeer

    heel kalm festivalleke hoor
    ik had het plastieken glas (buwaark) nog beter gezet, zodat alles goed te lezen is,
    en je achtergrond nog waziger gemaakt, ook eist die witte frigo teveel aandacht op.
    Ook die persoon linksvooraan mocht iets prominenter op de foto
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: festivalsfeer

      Parkpop in Mechelen begint idd meestal redelijk een rustig, later op de avond loopt meer volk rond.
      ik wou bewust een beperkte DOF maar met een 18-105 kitlens ben ik daar beperkt in.
      de beker een beetje draaien en de frigo daar heb je wel gelijk in hoewel ik zelf vind de lamp meer storend dan de frigo.

      Comment


      • #4
        Re: festivalsfeer

        Was je DOF op 105mm dan niet veel beperkter geweest dan nu (op 20mm) ? Volgens mij wel.
        Ik vind het idee wel goed, maar het komt er net niet uit voor mij. Misschien omdat er niet zo veel volk staat, of omdat je niet meteen naar het volk richt.
        Dan heb je wel de bar niet meer, maar met een beperkte DOF doet een groep mensen het beter dan een "echte" achtergrond, vind ik.

        Comment


        • #5
          Re: festivalsfeer

          Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
          Was je DOF op 105mm dan niet veel beperkter geweest dan nu (op 20mm) ? Volgens mij wel.
          Ik vind het idee wel goed, maar het komt er net niet uit voor mij. Misschien omdat er niet zo veel volk staat, of omdat je niet meteen naar het volk richt.
          Dan heb je wel de bar niet meer, maar met een beperkte DOF doet een groep mensen het beter dan een "echte" achtergrond, vind ik.
          Ik ben al blij met het goede idee en de minder uitvoering dat past dan volledig in mijn onderschrift. De DOF en de Bokeh inschatten vind ik niet altijd zo gemakkelijk
          Ik neem de tips dis mee naar een volgende foto.

          Comment

          Working...
          X