Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Korte uitleg objectieven...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Korte uitleg objectieven...

    Hallo,

    Zou iemand me misschien een korte uitleg willen geven over de objectieven voor de G5? Het liefst een waarin de volgende punten in aan bod komen:

    - Welke maar moet ik naar zoeken?
    - Welke merken zijn er goed?
    - Wat zijn de mogelijkheden; voor/na -delen verschillende lenzen
    - Je hebt bij de macro's zogenaamde converter maar ook van die dingen die op filter lijken en waar bijvoorbeeld +7 of +10 op staat, je kunt deze ook op elkaar plaatsen wat is het verschil?
    - Andere aanvullende opmerkingen?

    Alvast bedankt, ik wil namelijk wel wat dingen kopen om de mogelijkeheden mee uit te breiden maar ik begrijp alles nog niet zo goed, het zou me echt helpen als iemand (misschien een G5 eigenaar?) me even kan helpen.

    Patrick
    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

  • #2
    Je hebt bij de macro's zogenaamde converter maar ook van die dingen die op filter lijken en waar bijvoorbeeld +7 of +10 op staat, je kunt deze ook op elkaar plaatsen wat is het verschil?
    dit zijn macro voorzetlenzen,

    +7 en +10 is echt al veel (+10 al heel moeilijk om mee te werken)
    ik vemoed dat je bij een G5 een adapter nodg hebt waar je dan schroefdraad op hebt.
    beter een +4 en een +7 kopen en die kan je dan idd op elkaar schroeven en dan heb je een +11 (meer of genoeg)
    B+W heeft van die voorzetlensjes, zijn iets duurder dan andere merken maar wel topkwaliteit
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Bedankt voor de heldere uitleg Fredericrom, ik kan hieruit opmaken dat ik dus net zo goed die dingen kan gebruiken dan een extra converter zoals bij tele en wide-angle het geval is!

      Zijn er nog hele aardige mensen die de andere punten even voor mij willen beantwoorden?
      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

      Comment

      Working...
      X