Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreamworld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dreamworld



    Vanochtend weer zo'n super relaxte macro ochtend, mooi licht, dauw, en met wat juffers.
    Dubbele belichting voor dromerige uitstraling.
    Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

  • #2
    Re: Dreamworld

    mocht de juffer ietwat scherper geweest zijn was deze top voor mij
    “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

    Comment


    • #3
      Re: Dreamworld

      Voor mij primeert de sfeer en uitstraling boven het technische (zoals de beste scherpte) bij platen zoals deze.
      De juffer mooi en subtiel gebruikt in dit dromerige beeld met knappe belichting en kleuren

      Grtz,
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Dreamworld

        Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
        Voor mij primeert de sfeer en uitstraling boven het technische (zoals de beste scherpte) bij platen zoals deze.
        De juffer mooi en subtiel gebruikt in dit dromerige beeld met knappe belichting en kleuren

        Grtz,
        Kurt
        zo denk ik er ook over , hier domineert de sfeer die je in je foto's brengt ,ik vind het heel knap gedaan

        Comment


        • #5
          Re: Dreamworld

          Ik krijg wat PBtjes met de vraag"wat is dubbele belichting"? Bij een aantal merken zit die optie in het menu 'meervoudige belichting"j e kan dan vooraf je foto's maakt selecteren hoeveel, ik doe meestal twee. Bij de foto als hier is een foto gemaakt met de juffer scherp en in focus en de tweede foto is met de focus voor de juffer ( dus onscherp) , de camera voegt dat samen tot 1 raw.
          Scherpte is voor mij niet altijd het doel, dat is de plaat en dus de gezochte sfeer. Smaak afhankelijk en niet iedereen zal dit smaken hoor, dat is prima natuurlijk,
          groetjes,
          Loulou
          Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

          Comment


          • #6
            Re: Dreamworld

            De sfeer is dik in orde maar persoonlijk had ik graag dat jufke iets scherper gezien (al weet ik dat zulks niet simpel is)
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Dreamworld

              Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk bericht
              Ik krijg wat PBtjes met de vraag"wat is dubbele belichting"? Bij een aantal merken zit die optie in het menu 'meervoudige belichting"j e kan dan vooraf je foto's maakt selecteren hoeveel, ik doe meestal twee. Bij de foto als hier is een foto gemaakt met de juffer scherp en in focus en de tweede foto is met de focus voor de juffer ( dus onscherp) , de camera voegt dat samen tot 1 raw.
              Scherpte is voor mij niet altijd het doel, dat is de plaat en dus de gezochte sfeer. Smaak afhankelijk en niet iedereen zal dit smaken hoor, dat is prima natuurlijk,
              groetjes,
              Loulou
              mij kan dit wel bekoren vooral het totaal beeld is prachtig
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment

              Working...
              X