Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Free, eindelijk free..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Free, eindelijk free..

    Ik ben niet zo goed in zw omzettingen, omdat ik dat bijna nauwelijks doe, maar ik wilde dit wel eens proberen?



  • #2
    Re: Free, eindelijk free..

    je moto met ventje is niet slecht omgezet, maar je achtergrond leent er zich totaal niet voor, met al die witte vlekken
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Free, eindelijk free..

      Kleurversie krijgt hier bij mij de voorkeur. Die rode helm steekt lekker af tegen al de rest en in de omzetting is dit een klein beetje verloren.
      Precies een reeksje aan het maken van voorbijsnorrende voertuigen ???? Leuk die kleine witte streepjes aan de achterband en de jas ter hoogte van de rug, geven precies nog wat snelheid erbij.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Free, eindelijk free..

        Volgens mij vraagt deze foto inderdaad om de kleurenversie, de snelheid wordt hier zeer duidelijk gemaakt
        Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

        Comment


        • #5
          Re: Free, eindelijk free..

          De kleurenversie is beter, alhoewel ik "het blauwe" er meer zou uithalen. Kleurtemp aanpassen wil ik zeggen.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #6
            Re: Free, eindelijk free..

            Voor mij ook de kleuren, knappe panning!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Free, eindelijk free..

              Mooie compo
              Is hier nadien nog met "blur" gewerkt ?
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Free, eindelijk free..

                Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                Kleurversie krijgt hier bij mij de voorkeur. Die rode helm steekt lekker af tegen al de rest en in de omzetting is dit een klein beetje verloren.
                Precies een reeksje aan het maken van voorbijsnorrende voertuigen ???? Leuk die kleine witte streepjes aan de achterband en de jas ter hoogte van de rug, geven precies nog wat snelheid erbij.
                groeten,
                deka
                Dank allemaal voor de reactie's Tijdens mijn dienst bij de ingangen van het natuurgebied(code rood) uit verveling wat geoefend op pannen met verschillende sluitertijden Moest alleen rekening houden met twee bomen die er tussen stonden, en zodoende ik niet al te lang kon meegaan. Eigenlijk stond ik op het punt om de foto naar de prullenbak te verwijderen
                Eddy, nee niet met blur gewerkt nadien. Ik zie nu ook dat de zw omzetting eigenlijk voor dit er niet mooier op wordt, terechte opmerkingen dus hierover

                Comment

                Working...
                X