Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact toestel

    Ik werk altijd met een Nikon D7000 :-) , maar zou toch graag een compact toestel bijkopen (iets dat in de handtas past!), met toch redelijk wat mogelijkheden.
    Graag RAW-foto's, zelf vrij veel kunnen instellen, beetje zoom, en snel!
    Iemand een suggestie?
    Nikon

  • #2
    Re: compact toestel

    Moderator Note: Verplaatst van Aangeboden () naar Camera's, waar dergelijke topics thuishoren, en waar men ook kan reageren op je vraag.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: compact toestel

      Nikon Coolpix 9100/9300, Canon Powershot 260 maar die kunnen geen RAW, allez, de Nikon toch nie.

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: compact toestel

        Nikon Coolpix P7100 bedien je zoals een reflexcamera alle knoppen aan de buitenkant, je kan in raw werken het is bijna een D7000 in het klein
        Ik zelf heb een P7000 en ik ben er tevreden over, die neem ik mee op reis of uitstappen waar een reflex een beetje zwaar uitval.
        Zie link : http://www.fotokonijnenberg.be/produ...pix-p7100.html

        Groetjes
        Luc
        I try to do always my best.
        http://fotografieluc.jimdo.com/

        Comment


        • #5
          Re: compact toestel

          Hmmmmmm kleine bedenking een p7100 is nog niet bijna een D7000 in het klein.
          Ik heb de p7100 in mijn bezit eerst naast een D90 en D300 nu naast een D800 .
          De p7100 is een leuk compacttoestel waar je niet al te veel van moet verwachten en kan het vergelijk met geen enkele dslr aan nog niet met de goedkoopste.
          De p7100 is goed als compact met als voordeel RAW en wat meer knopjes dan de goedkope compacts
          De p7100 is ook tergend langzaam bij verwerking gegevens in RAW wat voor mij dan ook zeer storend is,ik heb mijn P7100 altijd in de wagen liggen als ik dan geen dslr bijheb en zie toevallig iets dat ik toch een foto kan maken.
          Ga je echt voor een compact is de pP7100 een goede keuze met beperkingen ,ik heb mijn 7100 430 euro betaald en in alle eerlijkheid vind ik dit te duur voor wat hij kan .
          Moest ik het nogmaals doen zou het de canon G12 zijn geworden ook al is de rest wat ik gebruik nikon.



          Oorspronkelijk geplaatst door luegen Bekijk bericht
          Nikon Coolpix P7100 bedien je zoals een reflexcamera alle knoppen aan de buitenkant, je kan in raw werken het is bijna een D7000 in het klein
          Ik zelf heb een P7000 en ik ben er tevreden over, die neem ik mee op reis of uitstappen waar een reflex een beetje zwaar uitval.
          Zie link : http://www.fotokonijnenberg.be/produ...pix-p7100.html

          Groetjes
          Luc
          Last edited by stefan.d; 20 augustus 2012, 12:24.

          Comment


          • #6
            Re: compact toestel

            Ware het niet dat ik zelf pas zoeen nieuw kocht, maar ik neem deze
            I may disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it (Evelyn Beatrice Hall)

            Comment


            • #7
              Re: compact toestel

              Yep, berichtje stond fout! Sorry!!!

              Gisteren naar de fototoestellen-winkel geweest: het is een Nikon Coolpix P310 geworden.
              Enige nadeel: geen Raw. Maar ja, daar hebben we dan de D7000 nog voor. De RAW-toestellen waren vrij duur, en ook niet zo compact.
              Voor de rest: enorm heldere lens , werkt zeer snel, vrij veel zelf in te stellen, de flits gaat niet te pas en te onpas af, zeer compact en niet overdreven duur. Vooral dit toestel gekozen omwille van de heldere lens.

              Bedankt voor jullie tips!
              Nikon

              Comment


              • #8
                Re: compact toestel

                Ik heb zijn voorganger, de P300, en het is een prachtig toestelletje! Veel genot ermee!


                Gisteren naar de fototoestellen-winkel geweest: het is een Nikon Coolpix P310 geworden.
                Enige nadeel: geen Raw. Maar ja, daar hebben we dan de D7000 nog voor. De RAW-toestellen waren vrij duur, en ook niet zo compact.
                Voor de rest: enorm heldere lens , werkt zeer snel, vrij veel zelf in te stellen, de flits gaat niet te pas en te onpas af, zeer compact en niet overdreven duur. Vooral dit toestel gekozen omwille van de heldere lens.

                Bedankt voor jullie tips!
                http://users.telenet.be/patric/

                Comment


                • #9
                  Re: compact toestel

                  Fuji X10, handig, zéér goede beeldkwaliteit EN raw is mogelijk . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment

                  Working...
                  X