Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomers ritje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zomers ritje...

    Wie trouwens weet welk merk auto dit is, mag dat rustig meedelen

    F9 - iso 200 - 1/200

  • #2
    Re: Zomers ritje...

    Hallo Mark,

    Dit is een mooie MGB (merk = MG, model MGB). Ze hebben deze gebouwd van 1962 tot 1980. Zo te zien is dit één van de latere versies, mooi gerestaureerd.
    Groot gelijk dat ze er van genieten
    Mvg,
    Wim

    Comment


    • #3
      Re: Zomers ritje...

      Hmm, nu pas gezien wie dit gepost heeft... "MGfoto"... was weer te snel in mijn enthousiasme
      Je kent er waarschijnlijk zelf alles van... is dit uw trots, of een toevallige passant?
      Mooie foto trouwens!
      Mvg,
      Wim
      Last edited by Caterham; 19 augustus 2012, 21:57.

      Comment


      • #4
        Re: Zomers ritje...

        Oorspronkelijk geplaatst door Caterham Bekijk bericht
        Hallo Mark,

        Dit is een mooie MGB (merk = MG, model MGB). Ze hebben deze gebouwd van 1962 tot 1980. Zo te zien is dit één van de latere versies, mooi gerestaureerd.
        Groot gelijk dat ze er van genieten
        Mvg,
        Wim
        Dank voor de info Wim Ben zelf geen autokenner vandaar, maar het is wel toevallig een MG en daarmee ben ik heel blij

        Comment


        • #5
          Re: Zomers ritje...

          Mooie foto van een mooie wagen !
          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: Zomers ritje...

            Oorspronkelijk geplaatst door Caterham Bekijk bericht
            Hmm, nu pas gezien wie dit gepost heeft... "MGfoto"... was weer te snel in mijn enthousiasme
            Je kent er waarschijnlijk zelf alles van... is dit uw trots, of een toevallige passant?
            Mooie foto trouwens!
            Mvg,
            Wim
            Het is een toevallige passant tijdens mijn dienst, waar ik de ingangen bewaakte omdat het hier op de heide code rood is. Ik heb geen kennis van auto's en ik dacht wel aan een MG, maar was er niet zeker van. Het is dus puur toeval Dus uw info was voor mij wel heel belangrijk
            Dank ook Vosse voor de reactie

            Comment


            • #7
              Re: Zomers ritje...

              Oorspronkelijk geplaatst door Caterham Bekijk bericht
              Hmm, nu pas gezien wie dit gepost heeft... "MGfoto"... was weer te snel in mijn enthousiasme
              Je kent er waarschijnlijk zelf alles van...
              de initialen van ts hoor.
              ......
              mooie opname.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Zomers ritje...

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                de initialen van ts hoor.
                ......
                mooie opname.
                grt,bouk.
                TS...Help me even Bouk, ben geen autokenner

                Comment


                • #9
                  Re: Zomers ritje...

                  Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  TS...Help me even Bouk, ben geen autokenner
                  1.3. Veelgebruikte termen en afkortingen

                  •BD : afkorting voor Belgiumdigital
                  •forumbeheerders : de admins, forumleiding en moderators die toezien op de goede algemene werking van het forum
                  •admins = administrators : IT-experten die de technische kant van de forumwerking beheren en in de praktijk ondersteunen
                  •forumleiding : de dagelijkse leiding van de forumactiviteiten, eveneens coördinator van de moderators
                  •mods = moderators : BD-medewerkers die één of meer forumonderdelen van nabij opvolgen, en toezien op het naleven van de forumregels
                  •nick(name) : een bij je registratie zelfgekozen naam, waaronder je je op het forum zal identificeren
                  •post = bericht = reactie : een tussenkomst van een gebruiker op het forum
                  •topic = draad(je) : een discussie bestaande uit een initieel bericht en een aantal verdere reacties daarop
                  •TS = topic starter : de persoon die het eerste bericht in een discussie gepost heeft
                  •sticky : speciaal bericht met belangrijke informatie, dat in de lijst van berichten in een forumdeel steeds bovenaan blijft staan
                  •PB / PM = persoonlijk bericht / private message : een bericht aan één of meer gebruikers van het forum dat enkel voor die personen zichtbaar is (vergelijkbaar met een e-mail)
                  •Challenge : een maandelijks georganiseerde uitdaging met een opgelegd te fotograferen onderwerp
                  •SD = Shooting Day : een bijeenkomst met als doel samen te fotograferen
                  •HoF = Hall of Fame : een wekelijkse selectie uit foto’s gepost in verschillende forumdelen
                  •BoF = Book of Fame : de jaarlijkse bundeling van HoF foto’s in een prachtig jaarboek
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zomers ritje...

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    •TS = topic starter : de persoon die het eerste bericht in een discussie gepost heeft

                    grt,bouk.
                    Snappie

                    Comment

                    Working...
                    X