Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op weg naar....

    Neen, daar ga ik niet in zitten. Ik vaar liever met de boot.

    1.


  • #2
    Re: Op weg naar....

    Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
    Neen, daar ga ik niet in zitten. Ik vaar liever met de boot.
    Maar het is wel spectaculair om dat mee te maken. Alleen al het moment
    van de helling af en de duik in het water. Geweldig !
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Op weg naar....

      Ben jij daar al in gaan zitten ? In die drijvende doodskist ? Sorry, voor dat woord, maar de dag dat ik deze foto nam, was het water nogal woelig (felle wind). Dat busje werd zowat de speelbal van de golven (kantelde nogal erg). Gaf me geen eigenlijk echt geen veilige indruk hoor.
      Ik ben liever een bange mus, dan een dode pier. Al gaat het misschien niet zo'n vaart.

      Comment


      • #4
        Re: Op weg naar....

        Ach, heengaan moet we allemaal. Of ik me nu dood zuip of verzuip, het scheelt
        niet eens zo veel borrels. Dus ja, geef mij maar zo'n hotsende klotsende bus en
        daarbij een Jack Daniels. Of vijf.

        Comment


        • #5
          Re: Op weg naar....

          mooie opname en het lijkt mij een geweldige ervaring:

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Op weg naar....

            een buiten gewone ervaring... ja, dat geef ik toe, dat zal wel. Maar noodzakelijkheid, neen. Ik daag het lot niet uit, die komt ongevraagd en dan kan je dat niet kunnen tegenhouden. Dat we allen moeten heengaan. Akkoord, maar liever in mijn bed, in mijn slaap zonder dat ik er iets van merk. In mijn familie zijn al teveel mensen omgekomen door een geweldadige dood. 1 door een tram omvergereden, 1 door een auto bij het oversteken, 2 bij een brand, 1 in een sauna... Zonder te spreken over diegenen die de dood al voor ogen hebben gezien (allemaal activiteiten waar de personen slachtoffer werden, van iets dat ze zelf niet meer in handen hadden). Teveel gevallen in mijn kort leven.
            Er is ook geen leeftijd geplakt : mijn nichtje was maar 3 en half toen ze in een brand thuis (ontploffing TV tijdens hete zomerdagen) omkwam. Neen, je zult me niet overtuigen. Al die ervaringen draag je diep in je hart, ook mee en ze maken dat je je ook heel ernstig ernaar kijkt en meer de pro's of contra's wikt en weegt. Accepteren moet je wel en dat doe je ook, maar vergeten is een andere kwestie.

            Comment


            • #7
              Re: Op weg naar....

              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              ...... Neen, je zult me niet overtuigen........
              was ook niet mijn bedoeling hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Op weg naar....

                Goed gezien Bij mijn volgend uitstapje naar Rotterdam moet ik dit eens meegemaakt hebben
                Last edited by Guest4; 19 augustus 2012, 21:29.

                Comment


                • #9
                  Re: Op weg naar....

                  ik heb het idee dat er een lichtblauwe waas over de foto zit..je kan het aan de bomen al zien dat er erg veel wind was...ik zal er ook niet instappen hoor en ik kan me heel goed voorstellen dat jij daar ook niet instapt loeky..bij mij in de fam zijn er ook een aantal heen gegaan door dat zoort dingen..maar ik heb het dan van horen zeggen van mijn ouders..ik was toen te klein..ik kan me voorstellen als je dat bewust hebt meegemaakt dat je helemaal niet in zo bus stapt..zo veel mensen in de fam omgekomen is niet misselijk zeg..dat allemaal door het ongeluk..valt zeker niet mee pff.

                  grt ingrid
                  Niet geschoten is altijd mis!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op weg naar....

                    Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                    Goed gezien Bij mijn volgens uitstapje naar Rotterdam moet ik dit eens meegemaakt hebben


                    in amsterdam vaart er ook een..en die gaat te water bij nemo.

                    grt ingrid,
                    Niet geschoten is altijd mis!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op weg naar....

                      Braxsata je hebt gelijk i.v.m. die kleurzeem. Met PSE kreeg ik hem eruit. Bedankt.

                      Allemaal door het ongeluk..valt zeker niet mee pff
                      : Ach het komt op je af en je kunt er niets aan veranderen. Je moet het gewoon aanvaarden en zelfs vergeven (dan vind je innerlijke rust). Het overvalt je, verrast je als het ware. Zeker toen er twee door het vuur omkwamen. Je denkt bij de eerste keer, dat gebeurd nooit meer. Het is echter niet zo. Met een verkeersongeluk, dat kan iederen overkomen en je wordt gewoonweg voorzichtiger en leeft bewuster en minder roekeloos, je kijkt gewoon uit. Ook al is dit niet altijd een garantie. Dus zou ik zeggen, maak van elke dag die je hier aarde krijgt, er een mooie dag van voor allen in je omgeving.

                      Comment

                      Working...
                      X