Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

    Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde : € 2999

    Kortgeleden bij Kamera-Express nog € 2819

    Prijsafspraken ?

  • #2
    Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

    Ik begrijp hier eigenlijk ook niets van. Ik houd regelmatig Kieskeurig.nl in de gaten en de prijs bij bijvoorbeeld Cameranu.nl schoot van het ene moment naar het andere omhoog van zo`n 2700 naar 2999,- En binnen een dag waren vrijwel alle leveranciers terug op 2999,- Digitalstreet.nl bood hem op dat moment, op 15 augustus om precies te zijn, nog aan voor 2775,-. Op de 16e was de prijs bij Digitalstreet ineens 2939,- en inmiddels staat de prijs bij deze zaak ook alweer op 2989,- Of het prijsafspraken zijn durf ik niet te zeggen al denk ik van niet. Maar ik krijg wel idee dat Canon misschien hier een hand in heeft gehad?
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

      Canon EOS 5D Mark III Body Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.


      amai, plots zoveel winkels met 2999 als prijs?
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

        Bij foto Bastiaens staat hij nu 18/08 om 23.04 u 2799€ - 200€ minder klik
        https://ggpics.be/

        Comment


        • #5
          Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

          Ja.. hoe meer ik hier naar kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat de leveranciers een prijs opgelegd hebben gekregen van Canon... of ben ik hier nu al te achterdochtig.....
          www.indetailfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

            Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            Bij foto Bastiaens staat hij nu 18/08 om 23.04 u 2799€ - 200€ minder klik
            Als ik op jouw link klik dan kom ik op de site van foto Bastiaens terecht, scroll ik vervolgens naar beneden en dan staat daar de 5DIII ("Dé nieuwste" staat er zelfs bij) toch echt voor 2995,-...

            edit; Heb nog even verder gekeken op die site... Als je op de knop "bestellen" klikt dan staat er wel een prijs op van 2799,-... weird... Nu ja, voor zo lang het nog duurt waarschijnlijk, deze lagere prijs
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

              Nikon all the same http://tweakers.net/pricewatch/303020/nikon-d800.html ... dus vanaf nu gewoon onderhandelen

              Die Canon kabouters denken nog altijd dat ze het voor het zeggen hebben ... hoe lomp kan je zijn ... of het moet zijn dat de hele Canon marketingafdeling op de loonlijst van Nikon staat ... heb het al eens geschreven Leicanon

              Comment


              • #8
                Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                Volgens mij wil men het prijsverschil met de Canon 5D mark II zo groot mogelijk houden.

                De verkoop ervan stagneert volgens mij.

                De voorraad is nog te groot.

                Comment


                • #9
                  Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                  Ik denk dat het zo simpel kan zijn als de winkels die dezelfde prijs hanteren gewoon dezelfde leverancier hebben en een vergelijkbare kostenstructuur waardoor ze dezelfde prijs hanteren. Sowieso is de prijsconcurrentie tussen webshops een moeilijke strijd, als je er aan meedoet, lang sta je toch niet als goedkoopste, er is altijd wel iemand die zijn prijs dan een beetje verlaagt. Iets minder winst per toestel maar een grotere omzet kunnen voor een grotere winst zorgen.
                  70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                    Bij foto Bastiaens staat hij nu 18/08 om 23.04 u 2799€ - 200€ minder klik
                    KLik en de prijs is nu €2995

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                      Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                      Ik denk dat het zo simpel kan zijn als de winkels die dezelfde prijs hanteren gewoon dezelfde leverancier hebben en een vergelijkbare kostenstructuur waardoor ze dezelfde prijs hanteren. Sowieso is de prijsconcurrentie tussen webshops een moeilijke strijd, als je er aan meedoet, lang sta je toch niet als goedkoopste, er is altijd wel iemand die zijn prijs dan een beetje verlaagt. Iets minder winst per toestel maar een grotere omzet kunnen voor een grotere winst zorgen.
                      KameraEpress koopt in per pallet.

                      Konden dus goedkoper leveren.

                      Doen het nu niet meer!!!

                      Kijk maar eens in die winkel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                        Ik merkte het ook op dat de prijs ineens overal gelijkaardig is.
                        Ik werk met Canon maar soms vraag ik me af of ik beter niet voor Nikon was gegaan indertijd.
                        EMBLEMATA.BE
                        http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                          Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
                          KLik en de prijs is nu €2995
                          En nu €2817 en als je via de menu struktuur gaat zelfs €2799
                          7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                            Zou de zwakke euro er iets mee te maken hebben? Ik volg al enkele maanden de prijs van een Canon 135mm f2 L lens en deze is ook plots meer dan 50 euro duurder geworden.
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                              Ik weet het niet Mir, ik kan me haast niet voorstellen dat alle winkels hier tegelijk last van hebben. Ze kopen toch niet allemaal exact tegelijk in?
                              www.indetailfotografie.nl

                              Comment

                              Working...
                              X