Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kirchberg 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kirchberg 2

    In mijn zoektocht naar mooie compo's van gebouwen (vind dit echt moeilijk) vroeg ik aan mijn dochter hoe zij het zou doen, ze toonde me dit...


    Flickr

  • #2
    Re: Kirchberg 2

    Compo is toch redelijk goed te noemen, jammer van de refectie van het gebouw.
    Wat wel enorm stoort is die blauwe rand rechts van het gebouw, restjes van de nabewerking?


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Kirchberg 2

      Bedankt. Welke blauwe rand bedoel je? In het gebouw zelf? Dan is het het glas. Link naar grote versie voor meer detail klik
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Kirchberg 2

        Ik bedoelde op de rechterhoek van het gebouw maar het is inderdaad het glas, heel duidelijk te zien in de grote afbeelding.
        De foto komt ook veel beter tot z'n recht in de link.
        Bedankt voor de toelichting.


        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Kirchberg 2

          Goeie shot. De reflecties zijn wat ze zijn. Ik zie alvast geen restjes van nabewerking. Het torengebouw geeft wel ietwat de indruk dat het gaat achterover vallen. Misschien iets teveel vervorming? Leuk hoe de 2 voorste krommes naar de front van de toren leiden. Zuiver. Het gebruikte font is niet m'n ding. Maf hoe de klare/donkere lichtinval op de toren me doet denken aan een flat die deels weggeschoten is... Misschien ook door dat achterover vallen. Met wat verbeelding is het een cleane ravage. Technisch ok, het spreekt wel aan.

          Cheers,
          F.

          Comment

          Working...
          X