Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brugge





    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Brugge

    De lucht speelt een hoofdrol in dit soort foto's en de grijze massa hier is niet ideaal ook omdat de gebouwen zelf tamelijk donker uitvallen (nog wat met de curve invullucht spelen) Of als je de kans had spotmeting op de gebouwen was ook een optie.

    Comment


    • #3
      Re: Brugge

      Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
      De lucht speelt een hoofdrol in dit soort foto's en de grijze massa hier is niet ideaal ook omdat de gebouwen zelf tamelijk donker uitvallen (nog wat met de curve invullucht spelen) Of als je de kans had spotmeting op de gebouwen was ook een optie.
      De gebouwen zouden een hoofdrol moeten spelen, of niet??
      Wat is met de curve invullucht spelen???? Domme vraag misschien? Maar zou het wel graag weten.
      Zou bij spotmeeting op de gebouwen, die toch redelijk donker zijn, de lucht niet uitgebrand geweest zijn?
      Of heb ik het mis? Wil wel wat bijleren.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Brugge

        Niet invullucht zoals mij iPad voorkauwt maar invullicht natuurlijk..dat gebruik ik in LR
        Heb een soortgelijke foto genomen in New York tussen de hoge gebouwen en heb dat met verschillende settings uitgeprobeerd
        dat is volgens mij de beste methode.

        Comment


        • #5
          Re: Brugge

          Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
          Niet invullucht zoals mij iPad voorkauwt maar invullicht natuurlijk..dat gebruik ik in LR
          Heb een soortgelijke foto genomen in New York tussen de hoge gebouwen en heb dat met verschillende settings uitgeprobeerd
          dat is volgens mij de beste methode.
          En hoe los je dat op zonder LR?
          En wat met de spotmeting op de gebouwen?
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Brugge

            Ik heb al zoveel mooie en minder mooie foto's gezien van Brugge, dat ik die
            er graag bij neem, onder het mom: het mag ook eens anders, van uit een
            andere hoek.

            Comment


            • #7
              Re: Brugge

              leuk gedaan met een hoog Ramses gehalte.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X