Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Church of Sant'Ignazio Di Loyola

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Church of Sant'Ignazio Di Loyola

    hier ben ik wel een leek in in dit soort fotografie ,maar waag mij toch dit eventjes voor te leggen ,het was een uitstapje met familie naar Rome en geen fotoreis ,had natuurlijk wel mijn toestel bij en heb dit uit de hand genomen met drie belichtingen en samen gevoegd tot een HDR ,normaal doe ik niet gauw HDR maar hier was het binnenvallend licht veel te fel door het raam als je het schilderij genoeg wilde belichten ,ik lees het wel welke kant de reacties zullen opgaan


    dit zijn de prachtige schilderkunsten op het plafond ,een stukje toch ,je vraagt je af hoe ze het deden
    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 15 augustus 2012, 22:19.

  • #2
    Re: Church of Sant'Ignazio Di Loyola

    Ik denk dat het beter zou zijn als je het venster weghaalt

    ik sta ook altijd versteld als ik zoiets zie, dat waren straffe gasten toen

    ik denk ook dat het prettiger kijkt als je het dan 90° naar links kantelt ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Church of Sant'Ignazio Di Loyola

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      dit zijn de prachtige schilderkunsten op het plafond ,een stukje toch ,je vraagt je af hoe ze het deden [/CENTER]
      dank voor het kijken
      Op hun rug. Ze lagen gewoon de ganse dag op hun rug een stuk te schilderen.
      Leverde wel, zoals hier, een aantal prachtige kunstwerken op...

      Comment


      • #4
        Re: Church of Sant'Ignazio Di Loyola

        De hdr uitwerking is niet overdreven. De beeldvulling is uiteindelijk zeer druk en beter verteerbaar wanneer het in een verticale positie staat. Verticaal valt het dan weer zeer op hoe schuin de schilderingen staan tov het raam. Dus dan zou het raam er alsnog afgecropped moeten worden... maar dan heb je geen standaard beeldfomaat meer. Oorspronkelijk was in dat opzicht de foto beter uitgecadreerd geweest net voorbij het raam. Niet evident.
        Goeie shot,
        F.

        Comment


        • #5
          Re: Church of Sant'Ignazio Di Loyola

          Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
          De hdr uitwerking is niet overdreven. De beeldvulling is uiteindelijk zeer druk en beter verteerbaar wanneer het in een verticale positie staat. Verticaal valt het dan weer zeer op hoe schuin de schilderingen staan tov het raam. Dus dan zou het raam er alsnog afgecropped moeten worden... maar dan heb je geen standaard beeldfomaat meer. Oorspronkelijk was in dat opzicht de foto beter uitgecadreerd geweest net voorbij het raam. Niet evident.
          Goeie shot,
          F.
          dank je voor de toelichting en de tips ,het is niet het soort fotografie dat ik meestal doe ,maar zal deze tips goed in gedachte zijn bij een volgende gelegenheid ,
          dank voor de reactie's

          Comment

          Working...
          X