Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten stoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verlaten stoel

    Graag jullie commentaar:

    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

  • #2
    Re: Verlaten stoel

    piscine crachoir

    Prima plaat, echter de bewerking die vaak bij urbex wordt toegepast mis ik een beetje. Al is dat puur smaak.
    Technisch
    Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

    Comment


    • #3
      Re: Verlaten stoel

      Oorspronkelijk geplaatst door lander Bekijk bericht
      Prima plaat, echter de bewerking die vaak bij urbex wordt toegepast mis ik een beetje.
      Als je bewerkt om te bewerken, of om aan "de norm" te voldoen, ben je niet goed bezig.

      Ik hou hier van de natuurlijke kleuren. Maar de stoel past er echt niet bij. Die lijkt er geforceerd bijgeplaatst: te krap, te perfect. Dezelfde foto, maar dan zonder stoel, zou veel krachtiger zijn. Ook al mis je dan het aangename rode accent.

      Oorspronkelijk geplaatst door lander Bekijk bericht
      piscine crachoir
      Typisch weer zo'n bij de haren getrokken urbexbenaming. Omdat er toevallig "crachoir" op een stukje muur stond geschreven. Maar ik betwijfel of die naamgevers ook weten wat "crachoir" betekent. Maar daar kan jij natuurlijk niet aan doen

      Comment


      • #4
        Re: Verlaten stoel

        Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
        Als je bewerkt om te bewerken, of om aan "de norm" te voldoen, ben je niet goed bezig.

        Ik hou hier van de natuurlijke kleuren. Maar de stoel past er echt niet bij. Die lijkt er geforceerd bijgeplaatst: te krap, te perfect. Dezelfde foto, maar dan zonder stoel, zou veel krachtiger zijn. Ook al mis je dan het aangename rode accent.

        Typisch weer zo'n bij de haren getrokken urbexbenaming. Omdat er toevallig "crachoir" op een stukje muur stond geschreven. Maar ik betwijfel of die naamgevers ook weten wat "crachoir" betekent. Maar daar kan jij natuurlijk niet aan doen
        Als je quote dan wel volledig doen he ik schreef namelijk al is dat puur smaak (de bewerking). En ik vind dat toevallig wel mooi, excuus daarvoor?

        Maar het wordt een behoorlijk azijnzeik forum zeg. Maargoed het lucht waarschijnlijk op?
        Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

        Comment


        • #5
          Re: Verlaten stoel

          Zeer mooie foto en voor mij past de stoel uitstekend. Ik hou van de contrasterende kleuren
          mvg,
          Kinglouie
          de gustibus et coloribus non est disputandum
          Greetz, Artur Bex

          Comment


          • #6
            Re: Verlaten stoel

            Volledig eens met Kinglouie. Soms is het gewoon meer dan mogelijk om zoiets te vinden en vast te leggen. Sjappooke!

            Comment


            • #7
              Re: Verlaten stoel

              .....en ik ben het ook volkomen eens met Kinglouie.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: Verlaten stoel

                Al zou ik deze eerder bij " Stilleven & abstract " gezien hebben , doet niets af van de kwaliteit van deze foto.
                Zoals reeds gezegd, mooi die contrasten.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: Verlaten stoel

                  Oorspronkelijk geplaatst door lander Bekijk bericht
                  piscine crachoir

                  Prima plaat, echter de bewerking die vaak bij urbex wordt toegepast mis ik een beetje. Al is dat puur smaak.
                  Technisch
                  Lander, misschien is het beter die "naam" voor jezelf te houden... Daar bestaan fora voor waar de lezers perfect weten waarover het gaat.. Geen slapende honden wekken!!

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door smetje

                    Lander, misschien is het beter die "naam" voor jezelf te houden... Daar bestaan fora voor waar de lezers perfect weten waarover het gaat.. Geen slapende honden wekken!!
                    Nou ben zelf vrij actief met urbex fotografie. Deze locatie heeft deze naam nu eenmaal, daarmee verraad ik echt niets Maar urbex en belgiumdigital is geen lekkere combinatie heb ik al vaker gemerkt . Toch bedankt voor je oplettendheid
                    Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verlaten stoel

                      Oorspronkelijk geplaatst door lander Bekijk bericht
                      Maar urbex en belgiumdigital is geen lekkere combinatie heb ik al vaker gemerkt
                      Welke wel???
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verlaten stoel

                        Johannes Itten zou fier geweest zijn met deze complementaire kleuren.
                        Goed gedaan
                        mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verlaten stoel

                          Die rode stoel MOET erbij natuurlijk, anders zou het maar een saaie bedoening zijn; Sober en mooie compo.
                          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verlaten stoel

                            ik vind het een mooie foto, leuke kleuren.

                            D.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verlaten stoel

                              Ik volg hier, had de rode stoel er niet geweest dan was het een eentonige bedoening. Het contrast is de sterkte van de foto.
                              Past misschien inderdaad beter in stilleven.
                              Photography is an art of observation.

                              Comment

                              Working...
                              X