Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test Anthony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test Anthony

    Bij deze m'n eerste inbreng hier op de site.
    Ik heb me laatst een canon eos 7d aangeschaft, na jaren werken met een 10d.
    Nu heb ik deze eens uitgetest op een vriend van me. Eerste keer gewerkt met een persoon tijdens een sessie en het was ook zijn eerste keer.

    Graag veel kritiek en opmerkingen, want ik zou graag nog veel bijleren







    Moderator Note: Je foto's is zijn groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.
    Last edited by LesC; 16 augustus 2012, 20:31.

  • #2
    Re: Test Anthony

    een 10D ? ik wist zelfs niet dat die bestaan heeft.
    anyway

    welkom
    je probeerd allesins iets in scene te zetten en dat is goed dat je er over nadenkt en zo, daar zit je goed op weg
    maar je licht is echt niet goed, sorry, je moet meer werken op licht, lichtinval, reflecties en zo

    Comment


    • #3
      Re: Test Anthony

      Moderator Note: Test geslaagd: je foto's zijn zichtbaar. Helaas zijn ze te groot en overschrijden ze de BD-normen. Daarom ook zijn ze achter een link geplaatst. Graag aanpassen.
      Voor commentaar verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Het Testforum dient enkel om te leren posten.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X