Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frankfurt by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Frankfurt by night


  • #2
    Re: Frankfurt by night

    denk niet dat de aanhouder wint hoor...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Frankfurt by night

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      denk niet dat de aanhouder wint hoor...?
      grt,bouk.
      Waar doel je op, bouk?

      Comment


      • #4
        Re: Frankfurt by night

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Waar doel je op, bouk?
        dat je blijft volharden in het klein posten.
        en gezien de summiere commentaren op je eerdere inzendingen heeft dat geen succes.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Frankfurt by night

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dat je blijft volharden in het klein posten.
          en gezien de summiere commentaren op je eerdere inzendingen heeft dat geen succes.
          grt,bouk.
          Het enige waar jij op kan bekritiseren is de grootte. Maar wat vind je van de compositie, kleur, ... etc Heb je los van de grootte ook nog andere, opbouwende kritiek?

          Volgens het reglement mag je foto's maximum 900px breed posten, waar ik me aan houd, want ze zijn kleiner dan 900px.
          Er staat ook duidelijk dat men kleinere foto's mag plaatsen.
          Ook de datalimiet wordt zeker niet overschreden.

          Ik zou het appreciëren dat mensen kunnen reageren op een foto ongeacht de groottte. Ik heb mijn foto's al vergroot tegenover vroeger, toen ze kleiner waren.
          Ik heb er helemaal geen probleem mee dat anderen ook kleine foto's plaatsen.

          Comment


          • #6
            Re: Frankfurt by night

            De kleuren zijn wel mooi, maar idd, wat is de meerwaarde om zo klein te posten, zeker bij zo'n foto? Jammer. Scherpte lijkt precies ook niet juist te zitten.

            Comment


            • #7
              Re: Frankfurt by night

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              Scherpte lijkt precies ook niet juist te zitten.
              Hij is nogthans heel scherp, zeker als je hem in 't groot zou zien.
              Jammer dat jullie de grotere versie niet te zien zullen krijgen.

              Comment


              • #8
                Re: Frankfurt by night

                Dirk vraag het eens aan Herman.
                die maakt mooie scherpe foto,s.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Frankfurt by night

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  Dirk vraag het eens aan Herman.
                  die maakt mooie scherpe foto,s.
                  grt,bouk.
                  Ja, want ze zijn gr0000ter, en per definitie dus ook scherper?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Frankfurt by night

                    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                    Hij is nogthans heel scherp, zeker als je hem in 't groot zou zien.
                    Jammer dat jullie de grotere versie niet te zien zullen krijgen.
                    Flauwe respons en jammer, maar ik vrees, zoals reeds aangehaald, dat je ook geen commentaar meer te zien zal krijgen.
                    Is het zo moeilijk om in te gaan op een eenvoudige vraag? Of wat houdt je tegen?
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Frankfurt by night

                      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                      Flauwe respons en jammer, maar ik vrees, zoals reeds aangehaald, dat je ook geen commentaar meer te zien zal krijgen.
                      Is het zo moeilijk om in te gaan op een eenvoudige vraag? Of wat houdt je tegen?
                      Ja, flauwe respons.
                      Zo moeilijk, neen, maar bij élk nieuw onderwerp dat ik de afgelopen jaren startte, kwam bouk kéér op kéér aandraven met slechts 1 enkele kritiek: dat de foto groter moet en dat die anders niets waard is.

                      Is er écht niets anders dat telt aan een foto dan de grootte? Op andere fotofora heb ik er nog nóóit kritiek over gehad, maar gaf men wel een mening over de belichting, compositie, noem maar op. Hier kan dit blijkbaar niet.

                      Zolang bouk deze loze discussie bij elk nieuw onderwerp wil houden, zal ik mijn foto's ook niet groter maken, toch niet voor mensen zoals hem.
                      Voor 1 keer is dat ok, maar toch niet elke keer opnieuw erover beginnen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Frankfurt by night

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Is het zo moeilijk om in te gaan op een eenvoudige vraag? Of wat houdt je tegen?
                        Hij stelt ook een vraag: of je zijn foto op de huidige grootte wil beoordelen.

                        Wat houdt jou tegen?

                        Over de foto: mooie nachtopname, maar ik mis wat detail in de onverlichte delen. Zelfs de verlichte delen zouden wat meer kracht kunnen gebruiken (mogen lichter zijn).

                        Comment


                        • #13
                          Re: Frankfurt by night

                          Vind het posten om te posten ook een beetje zinloos af en toe hier liever kwaliteit commentaar dan lukraak wat roepen, en sommige geven op alles commentaar maar posten zelf niets.... In mijn ogen is de compositie en kleuren prima te beoordelen op een kleinere foto. Sommige reacties kan je beter negeren

                          Compositie TOP, uitstekend standpunt!
                          Kleuren eveneens natuurgetrouw komt mooi over!

                          Zou het denk ik mooier gevonden als de voorste gebouwen iets lichter hadden geweest.
                          Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

                          Comment


                          • #14
                            Re: Frankfurt by night

                            Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
                            Hij stelt ook een vraag: of je zijn foto op de huidige grootte wil beoordelen.

                            Wat houdt jou tegen?
                            Neen, ik beoordeel niet op die grootte.
                            Wat me tegenhoud, de grootte, geen detail genoeg. Plaats een postzegel, die heeft ook een grootte.
                            Enfin, van mij zal je geen last meer hebben. Heb mijn conclusies hier wel getrokken.
                            Al ben ik geen ervaringsdeskundige, door mijn leeftijd wel ervaring.
                            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Frankfurt by night

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              .......
                              Zo moeilijk, neen, maar bij élk nieuw onderwerp dat ik de afgelopen jaren startte, kwam bouk kéér op kéér aandraven met slechts 1 enkele kritiek: dat de foto groter moet en dat die anders niets waard is.

                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X