Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD Aspherical (IF) MACRO voor Nikon.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD Aspherical (IF) MACRO voor Nikon.

    Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD Aspherical (IF) MACRO voor Nikon.

    Aankoopdatum 13 januari 2011.
    De lens zit in de originele doos, compleet met zonnekap, voor- en achterdop,
    handleiding in het Nederlanstalige, Engels, Duits, Frans, Spaans, Portugees, Italiaans en Japans, en nog war papier bij met serie nummer, enz.

    Specificaties:

    Lensopbouw elementen/groepen: 15 elementen in 13 groepen
    Beeldhoek: 75°-7°
    Aantal diafragmalamellen: 7
    Kleinste diafragma: F22-36
    Kortste instelafstand: 45 cm
    Vergrotingsmaatstaf: 1/6.7
    Filtermaat Diameter: 62 mm
    Afmetingen Diameter 73,8 x 83,7 mm
    Gewicht: 398 gram

    De lens is altijd met de grootste zorg behandeld,
    door het bereik van 18-200mm. is de lens voor mij steeds de ideale metgezel geweest als wandellens,
    op mijn tochten door de vrije natuur, hoef ik niet van lens te wisselen, en heb toch een mooi bereik.

    Het is één van mijn lievelingslenzen.
    Waarom verkoop ik de lens?

    Kon toevallig een paar maand geleden een lens met hetzelfde bereik, 18-200mm. maar voorzien van 'VR' overnemen.
    De Tamron lens die ik op gebied van prijs/kwaliteit verhouding zeer hoog inschat, ligt nu ongebruikt in de kast.
    Bovendien is er een nieuwe 105mm. macro lens op komst, de kast wordt te klein,
    hierdoor bied ik de bovengenoemde lens te koop aan, heb er veel plezier aan gehad, misschien beleeft U er evenveel plezier aan.

    Wat betreft de prijs, wil ik niet het onderste uit de kan, ik had in eerste instantie gedacht aan 110 euro, is uiteraard bespreekbaar.
    Heb je een ander bedrag in gedachten, laat het me weten, ik wil het best in overweging nemen.

    Last edited by pacha; 15 augustus 2012, 10:48.
    Nikon D7000, en wat glas.
    http://blog.seniorennet.be/pacha/
Working...
X