Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke camera

    Hallo,
    ik ben van plan om mij een nieuwe digitale camera aan te schaffen. Iets van rond de 4 mega pixels. ik heb een budget van ongeveer 400 eur ter beschikking. Ik had gedacht aan de konika minolta dimage z2 maar ben het nog belange niet zeker, iedereeen die suggesties heeft of een beter toestel voor ongeveer dezelfde prijs kent zeg het maar.

  • #2
    daar zijn toch een paar dingen waar je rekening mee moet houden voor je een toestel aanschaft hoor.want elk merk heeft zo wat zijn eigen specificaties. welk soort van geheugen wil je werken CF of XD of memoriestick (Sony) enz... welk zoombereik wil ik. Moet hij in mijn jaszak kunnen voor makkelijk mee te nemen welk soort van batterijen ga je gebruiken Nikkelmetaalhybride of Lion ik denk dat je eerst de vraag misschien beter formuleerd of speelt het echt geen rol voor u. want dan zou ik toch voor de merken Nikon of Canon gaan die steken in het digitale landschap er toch wel een beetje boven uit.
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

    Comment


    • #3
      Ga anders eens zien op www.dpreview.com
      Daar kan je zoeken op specificaties, ik denk zelfs ook op bedrag.
      Je kan toestellen naast elkaar zetten om ze te vergelijken.
      http://pieterbie.skynetblogs.be

      Comment


      • #4
        olympus c765- c750

        vooral de c765 komt beter uit de bus als de z2

        als ik voor 4mp ga met veel zoom dan wordt het voor mij de c765
        FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
        Canon EOS600d

        Comment

        Working...
        X