Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic DMC-FZ10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic DMC-FZ10

    Is er ook iemand dir de DMC-FZ10 heeft ?
    Kun Je hier niet op het scherm zien hoeveel foto's nog kan nemen terwijl je foto's neemt zoals bij de HP.
    Hoe kan ik simpel downloaden van apparaat naar PC ?
    thanks

  • #2
    1 ?

    2 usb kabeltje
    FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
    Canon EOS600d

    Comment


    • #3
      Heb de FZ-10 één dag in mijn bezit maar ik denk niet dat hij kan weergeven hoeveel opnames je nog kunt maken met de ingevoerde kaart. Ik heb dat ook nog niet teruggevonden in de handleiding.

      Mijn idee is dat je na een tijd wel weet (behalve als je verschillende kaarten door elkaar gebruikt) hoeveel opnames je in totaal kunt maken.

      Comment


      • #4
        Lorre,

        Ik heb de FZ10 sinds dinsdag j.l. Het display geeft aan hoeveel foto's je nog kan nemen. In de Playback mode geeft het display aan hoeveel foto's je reeds hebt genomen.

        Groeten,

        John

        Comment


        • #5
          Bedankt voor uitleg over het aantal foto's p^de display .
          Met het USB kabeltje had ik ook gevonden maar bij mijn HP starte deze onmiddellijk na aanzetten en aansluiten op de PC.
          Hier gebeurt dat blijkbaar niet , kan U wat meer uitleg verschaffen.

          Bedankt

          Comment


          • #6
            Lorre14

            Ik heb het USB kabeltje nog niet gebruikt, zal dit ook niet doen omdat ik de SD-kaart rechtstreeks in de kaartlezer steek. Hierdoor wordt er een extra drive actief en opent de explorer (verkenner) automatisch. Vervolgens kopiëer ik de foto's naar de gewenste directory op de harde schijf. Dit gaat volgens mij ook sneller.

            Groet,

            John

            Comment


            • #7
              Bedankt voor Uw antwoord

              Ik heb nog een wat oudere computer en moet het dus doen via USB, maar toch bedankt voor de wijze raad.
              Misschienzijn er anderen die wel werken via USB
              groetjes

              Comment


              • #8
                Originally posted by Lorre14
                Is er ook iemand dir de DMC-FZ10 heeft ?
                Kun Je hier niet op het scherm zien hoeveel foto's nog kan nemen terwijl je foto's neemt zoals bij de HP.
                Hoe kan ik simpel downloaden van apparaat naar PC ?
                thanks
                Als het je nog niet geheel duidelijk is kan je je vraag misschien hier eens stellen. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/817398 hier loopt al geruime tijd een topic over de DMC-FZ10
                grt Michiel

                Comment


                • #9
                  Bedankt voor de info ik zal het daar ook eens proberen maar toch al bedankt
                  groetjes

                  Comment

                  Working...
                  X