Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lekkerbek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lekkerbek

    Mijn vrouw haar petekind lust zeer graag een boterham met choco + chocolade??
    Dat moest ik toch op de plaat zetten hé

    Foto 1 - Foto 2

    Update cyaan sluier weggehaald !
    Last edited by !Bart; 15 augustus 2012, 17:46. Reden: max 3 foto's zichtbaar aub, incl updates
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Lekkerbek

    Vind het 2 leuke foto's

    Comment


    • #3
      Re: Lekkerbek

      Inderdaad, alleen in de tweede zijn de tanden iets blauwig vind ik. ( daarnet ogen, nu tanden, ja ik heb nieuwe bril he... )
      Wel heel leuk !!
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Lekkerbek

        Erg mooie foto's. Inderdaad de tanden ietjes te blauw. Kan verholpen worden met kleurtoon en verzadiging, wat blauw terug nemen en wit verhogen.

        Comment


        • #5
          Re: Lekkerbek

          biede mooi maar te blauw.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Lekkerbek

            Tof standpunt, Spontane foto's
            Toch opletten met die opmerkingen over blauwe tanden. In de linkse foto zit een heel klein beetje blauw en in de rechtse helemaal geen blauw in de tanden.
            Er zit wel groen in beide versies. Als je me niet zou geloven selecteer de rechtse tanden, desatureer het blauw en je zal geen verschil zien, desatureer groen en er is een duidelijk verschil.
            Ik zou de ogen lokaal wel wat verscherpen.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Lekkerbek

              Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Tof standpunt, Spontane foto's
              Toch opletten met die opmerkingen over blauwe tanden. In de linkse foto zit een heel klein beetje blauw en in de rechtse helemaal geen blauw in de tanden.
              Er zit wel groen in beide versies. Als je me niet zou geloven selecteer de rechtse tanden, desatureer het blauw en je zal geen verschil zien, desatureer groen en er is een duidelijk verschil.
              Ik zou de ogen lokaal wel wat verscherpen.
              mvg,
              Eddy
              Gek hoor, bij mij maken groen en blauw desatureren niets uit. Cyaan
              geeft een wereld van verschil. Ik snap dit niet.
              Ik vindt het trouwens een moeilijke foto met betrekking tot de kleuren.
              Waarschijnlijk is de oorzaak een sterke kleuring van het invallend licht.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: Lekkerbek

                Mensen alvast bedankt.
                Als ik vandaag of morgen meer tijd heb kijk ik het eens na.............. heb zelfs mij vrouw erbij gehaald en zij "ziet" ook iets
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                Comment


                • #9
                  Re: Lekkerbek

                  Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Gek hoor, bij mij maken groen en blauw desatureren niets uit. Cyaan
                  geeft een wereld van verschil. Ik snap dit niet.
                  Ik vindt het trouwens een moeilijke foto met betrekking tot de kleuren.
                  Waarschijnlijk is de oorzaak een sterke kleuring van het invallend licht.
                  Cyaan ook maar geen blauw.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lekkerbek

                    Update geplaatst.
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lekkerbek

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                      Update geplaatst.
                      Algemeen beeld is beter Bruno maar ze heeft nog altijd cyaan groene tanden. (vooral de rechtse foto)
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lekkerbek

                        ik vind de (leuke) eerste foto's toch beter hoor, warmer
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lekkerbek

                          Het overtollige blauw verwijderen (tanden, muis van hand...)..... ik heb er mijn tanden op stuk gebeten (niet op de chocolade maar in Photoshop) en ik krijg het niet goed.
                          Benieuwd wie het wel gedaan krijgt .
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lekkerbek

                            Sorry ,
                            maar dit is ook het beste dat ik verkrijg. Allen bedankt voor de hulp.
                            mvg Bruno D.G.
                            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lekkerbek

                              Ik zal mijn versie eventjes tussen haakjes erbij plaatsen. 100% is het nog niet, maar is aanvaardbaar. Als je wilt dat ik hem verwijder zal ik het ook doen. Ik heb slechts de tweede bewerkt omdat daar het blauw het meest zichtbaar was.
                              De eerste stoort eigenlijk niet en mag blijven volgens mij zoals ie is.


                              Heb haar in PS met Kleurtoon-verzadiging als ik me nog goed herinner want dat is kleur (cyaanblauw) nu niet zo goed meer achter te halen +12
                              lichtheid : +34
                              nadien : levendigheid -64

                              Comment

                              Working...
                              X