Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duitse Herder pup

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Duitse Herder pup

    Sinds drie weken zijn we 7 hondjes rijker hier. In totaal hebben we er dus nu 9!
    Onze teef was drachtig, niet de bedoeling, maar onze reu is op de een of andere manier bij haar geraakt zonder dat we het gezien/geweten hebben. Dus goed twee weken voor de bevalling wisten we dat er pups op komst waren
    Ze zijn nu iets meer dan drie weken oud. Deze op de foto is reeds verkocht, maar is uiteraard nog hier. We hebben er nog 3. 1 reu en twee teefjes.



    EXIF
    Camera Model: Canon (Canon EOS 500D)
    Lens Focal Length: 50,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/40 sec
    F-Number: F2,2
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/1

    Wat vinden jullie?

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

  • #2
    Re: Duitse Herder pup

    Ik vind ze niet slecht Tom .
    Scherp op het kopje en een leuk beeld .
    Nog beter had het geweest dat je oogcontact had gehad maar die kleine pups zijn zo onvoorspelbaar dat het heel moeilijk is denk ik
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

    Comment


    • #3
      Re: Duitse Herder pup

      als het klein is ,I'st altijd schattig,leuk
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Duitse Herder pup

        leuk is ook de bewegingsonscherpte van het gras
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Duitse Herder pup

          Thx voor de reacties! Ja noenkel, het was een 'panning' van de pup, daarmee de bewegingsonscherpte in het gras

          @ lucske: Het is inderdaad niet makkelijk om ze er goed op te krijgen. Met een oog naar de camera was al moeilijk, zwijg stil over 2

          Tom
          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
          Mijn Website

          Comment


          • #6
            Re: Duitse Herder pup

            Wat meer DOF had misschien beter geweest maar zoals je het schrijft, onvoorspelbaar in hun gedrag en speels. Dat maakt het extra moeilijk.
            Mooi portret.
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: Duitse Herder pup

              Inderdaad Pixxel, het is niet makkelijk om ze er in een goede poze op te krijgen. Soms gaan ze even zitten, maar dadelijk weer springen ze recht en gaan ze weer op ontdekking uit.

              Tom
              Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
              Mijn Website

              Comment

              Working...
              X