Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDR Opnames

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HDR Opnames

    Beste,

    Ik heb alweer een vraag klaar, heb recent een Nikon D7000 aangeschaft. Nu heb ik echter nog één enkele vraag... Ik kan namelijk niet manueel de Exposures instellen.
    Als ik op M ga, en mijn exposures instel komen ze wanneer ik de foto's in Raw bekijk altijd terug op 0,0EV wat ik ook heb ingesteld.

    Iemand een idee hoe dit komt?

    mvg
    Glenn
    Deviantart account: Klikje!

  • #2
    Re: HDR Opnames

    bij mij werkt "Reeksopname voor automatische belichting (AEB) alleen maar in Program mode,Tv,Av en niet in M mode " en dit voor Canon Powershot G10 zowel in RAW als JPEG.

    Bij de D7000 Nikon gaat in Av en M mode de belichtingstijd varieren bv als ingesteld is -2EV 0 +2EV en de tijd bij 0EV =1/500sec dan zal -2EV=1/2000sec en +2EV=1/125sec .
    Last edited by dacale; 14 augustus 2012, 20:15.
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

    Comment


    • #3
      Re: HDR Opnames

      Oorspronkelijk geplaatst door dacale Bekijk bericht
      bij mij werkt "Reeksopname voor automatische belichting (AEB) alleen maar in Program mode,Tv,Av en niet in M mode " en dit voor Canon Powershot G10 zowel in RAW als JPEG.

      Bij de D7000 Nikon gaat in Av en M mode de belichtingstijd varieren bv als ingesteld is -2EV 0 +2EV en de tijd bij 0EV =1/500sec dan zal -2EV=1/2000sec en +2EV=1/125sec .
      Ha werkte direct! Heb het gevonden nu! Bedankt! Stom van mij om niet even de andere modussen te checken...
      Deviantart account: Klikje!

      Comment

      Working...
      X