Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lava Arch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lava Arch


    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Lava Arch

    toch mooie eh al die basaltkolommetjes? Mooie zachte lucht ook!
    Waar is dit als ik vragen mag? Ik dacht eerst dat dit Hvítserkur was, maar dat blijkt fout te zijn...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Lava Arch

      Jij heb gelijk over de basalt. Ik ben zeker gezakt voor mijn geologie examen. Deze is van een van de niet toeristische delen van IJsland, namelijk Raudanes op de noord kust, ergens onder Raufarhofn. We hebben daar een wandeling gemaakt.
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

      Comment


      • #4
        Re: Lava Arch

        Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
        Jij heb gelijk over de basalt. Ik ben zeker gezakt voor mijn geologie examen. Deze is van een van de niet toeristische delen van IJsland, namelijk Raudanes op de noord kust, ergens onder Raufarhofn. We hebben daar een wandeling gemaakt.
        Bedankt voor de info!
        En trouwens, niks gezakt voor geologie, die basalt onstaat doordat lava langzam afkoelt. De richting van de basalten wordt bepaald door het temperatuursverloop van de lava. Dus het is wel degelijk lava hoor
        facebook

        500px

        Comment


        • #5
          Re: Lava Arch

          Mooie deze.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Lava Arch

            Mooi, mocht iets meer contrast gehad hebben op de steengedeeltes voor mij. Jammer dat je de boog niet volledig los kon krijgen van de achtrgrond maar je kunt op een bepaald moment niet hoger natuurlijk...
            D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
            500px FaceBook

            Comment

            Working...
            X