Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bartok - Hasselt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bartok - Hasselt

    Hallo, is er iemand bekend bij deze winkel, niet kwa toestellen of prijzen en dergelijke, maar meer hoe de winkel is bij de service achteraf. Het is dat bij ons in het Leuvense er nogal wat prijsverschil zit op dezelfde toestellen en andere apparatuur...

    Alvast bedankt

    Serre
    Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

  • #2
    Mijn persoonlijke ervaring is daar niet zo goed.

    M'n eeste digicam (Oly C700) kwam van daar.
    De tweede dag na aankoop merk ik dat er iets mis was met m'n geheugenkaart. Ik ben toen teruggegaan maar kreeg niet direct een nieuwe (ze moesten het opsturen). De dame achter de balie was al niet een van de vriendelijkste en begon me wat af te snauwen. Toen naar de grote baas zelf gebeld, en ik kon direct een nieuw geheugenkaartje gaan ophalen.

    Toen er een defect aan m'n toestel was, gingen ze het kosteloos maken, totdat ik een factuur van 15 euro kreeg, zogezegd als verzendkosten (de medewerker die m'n toestel in ontvangst had genomen had gezegd dat het toestel kosteloos zou vervoerd worden omdat die direct mee zou genomen worden met de leverancier). Ik heb er ook 4 weken op moeten wachten (usbklepje was kapot en had een nieuwe firmware nodig. de beukelaer is ook leverancier van olympus).
    Ik ben toen ook nog persoonlijk naar de baas gegaan; als ik niet betaalde kreeg ik m'n toestel niet mee.

    Een 4tal maanden geleden nog daar geweest met de vraag als ze je oude toestel aankochten als je daar een nieuwe zou kopen; ja dat deden ze.
    Ik laat me een prijsofferte maken van een Canon 10D + aantal accesoires (alles samen dik over de 2500 euro), en ze konden me maar 110 euro teruggeven voor m'n 11 maand oude minolta dimage 7i met teleconverter (de teleconverter nieuw kostte daar al 125 euro! Ik heb m'n toestel dan zelf verkocht voor 650 euro in totaal en m'n nieuw toestel in duitsland gekocht ).

    Een maandje geleden nog eens daar geweest voor een UV-filter voor m'n D70. Ze hadden me er eentje aangesmeerd en beweerde dat die prima voldeed voor de D70 kitlens. Thuisgekomen schroef ik die filter erop (ik zie dat er al een paar krasjes opstaan, maar niets serieus). een weekje later merk ik dat ik ontzettende lensflare krijg met die uv-filter.

    Voor alle duidelijkheid ; Dit zijn mijn ervaringen. Er zullen wel een heleboel mensen bij zijn die er betere service van hebben gekregen (Hopelijk ).

    Comment


    • #3
      Bedankt, Dennis
      Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

      Comment


      • #4
        och ja, 'tis dichtbij en als ge heel fel van uw kl*ten maakt gaat er nog wel iets van de prijs af maar snugger en vriendelijk zijn ze daar niet echt, alleen Sven, de baas, weet iets van zaken doen.

        Ik heb daar al veel gekocht maar ik denk toch niet dat mijn volgende item van daar gaat komen. omdat ik in het buitenland kan kopen, maar vrienden heb ik onlangs wel aangeraden om daar hun toestel te gaan halen, kwestie van een goede prijs te hebben kort bij de deur

        Comment


        • #5
          Ik ga daar regelmatig eens kijken wat voor nieuws er in de winkel ligt, en ge kunt daar niet binnenkomen of ze staan langs u om te "helpen" kiezen. Zelf heb ik er nooit wat gekocht, dus daar kan ik niet over meespreken.

          Als je toch in Hasselt bent, spring dan eens binnen bij Kemp (Action shop), die zijn voor sommige modellen nog goedkoper als Bartok en daar is de service bij mijn weten wel ok.
          Nikon D80
          18-200 VR
          www.circuitfotografie.be

          Comment


          • #6
            Jammer dat ik de tendens moet doorbreken, maar ik ben er al een hele tijd klant, en ik heb hoegenaamd nog geen problemen gehad.
            Ik heb wel al gemerkt dat Sven (de zoon van de baas) meer tijd maakt voor je dan hijzelf, Bartok zelf durft zich er nogal snel vanaf maken (verkopen, verkopen, vekopen, ...), maar nooit onvriendelijk.
            En van de andere verko(o)p(st)ers is de ene al snuggerder dan de andere, maar dat is overal wel.
            Ook voor de service na verkoop geen problemen gehad, altijd snel en vriendelijk geholpen geweest.
            Bovendien, als je er nu iets gaat kopen, en je vindt het elders goedkoper, bieden zij het aan aan dezelfde prijs (dankjewel media-markt )

            Comment


            • #7
              Je moet ook goed opletten aan de kassa, ze durven wel eens proberen meer aan te rekenen dan de aangekondigde prijs. Als je niet goed oplet betaal je teveel... Ik had het gelukkig gemerkt...

              Langs de andere kant hebben ze wel vrij goede aanbiedingen op foto tassen..
              Canon met glas...

              Comment


              • #8
                Ik heb er nooit problemen mee gehad. Ze hebben voor mij zonder morren een lens omgeruild, en een lens verkocht voor de vooraf afgesproken prijs ook al bleek bij het afhalen dat ie eigenlijk duurder was.

                Tis wel zo dat niet iedereen weet waar ie mee bezig is bij Bartok. Een oudere man beweerde bij hoog en bij laag dat ED Nikkors speciaal voor digitale bodies zijn en niet op filmcameras werken. Uh.

                Voorts hangt veel af van wie u helpt.

                Koen
                Koen
                http://stuutekeer.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Hallo,

                  Ik heb eigenlijk niet zo een beste ervaringen met de service van Bartok Genk.

                  Over Hasselt kan ik het volgende zeggen:
                  Ben er vorige week eens een kijkje gaan nemen naar de Nikon D70.
                  Wilde m eens proberen .. mocht enkel naar de doos kijken, omdat dit toestel eigenlijk al verkocht was (begrijp ik)
                  Toen ik uitleg vroeg, verwees de verkoper mij naar de site.
                  Toen ik naar hun prijs vroeg idem

                  Alé, ik heb dus mijn twijfels over de service, daar zij zelfs geen advies geven. Bij Mediamarkt (waar de verwachtingen niet zo hoog lagen) mocht ik de D70 testen, plaatjes op FC zetten, kreeg ik wel een uitleg en zij geven 1j extra garantie. Of de service daar goed is weet ik nie, daar kopen doe ik waarsch niet. Maar Bartok heeft voor mij afgedaan

                  groet

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben al lang klant bij Bartok Hasselt, onlangs mijne 10D binnen gebracht voor reparatie (waarborg).5 weken gewacht op de herstelling maar dat is hun fout niet.Bij aankoop degelijke demonstratie en uitleg gekregen
                    Canon 10D,Canon 550D
                    BD0309BE
                    Je komt niet ver, als je niet dichtbij begint.

                    Comment


                    • #11
                      Ik ben er een tevreden klant. dienst na verkoop lijkt me op en top .. ach ja, ik betaalde minder aan de kassa dan verwacht, want de folderaanbieding was voordeliger dan de prijs die ik 2 dagen eerder aan de telefoon gevraagd had. enkel dat parkingprobleem, he

                      Comment


                      • #12
                        Ook ik heb enkel maar goede ervaringen met Bartok Hasselt.
                        Kocht er tot nu toe steeds mijn materiaal en moet zeggen dat de prijs toch altijd wel scherp was.
                        Ik heb een tijd geleden zelfs zonder mopperen of weerstand een nieuwe CF-kaart gekregen in de plaats van een defecte die plots niet meer leesbaar was, ook al had ik ze reeds een tijdje in gebruik.
                        Het is wel waar dat niet iedereen van de verkopers met hetzelfde kennisniveau zit, maar voor de rest ben ik een tevreden klant.

                        Benny
                        ~~ Konica-Minolta 7D, Minolta Dimage 7, Dynax 500 SI, Dynax 505 SI Super ~~

                        Comment


                        • #13
                          Heb er een paar maanden geleden een Lowe Pro-tas gekocht. Scherpe prijs en vriendelijke service.
                          Heb nu per mail een prijs aangevraagd voor een scanner (Epson Perfection 4870) en kreeg snelle reactie. Weer scherpe prijs !
                          Nog geen ervaring met na-verkoop.

                          Michel.
                          == Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. ==

                          Fuji S602 Zoom - Metz 34 CS-2 Digital - AR-FX9 - UV - TCON17

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bartok - Hasselt

                            Ik ben een absoluut ontevreden klant van Bartok Hasselt.

                            - veel meer dan "dozen verschuiven" kunnen bepaalde verkopers daar blijkbaar niet, zelfs een bestelling bij hun leverancier werd verkeerd doorgegeven waardoor er ook niets geleverd werd.

                            - ze geven mij de indruk gewoon hun uren te kloppen, vraag AUB niet te veel uitleg en kom zeker niet af met technische problemen tenzij ze wel heel erg onbetwistbaar zijn.

                            - maanden moet je wachten op onderdelen die je via internetwinkels op 24 uur kan bekomen (nochtans wordt die internetwinkel door dezelfde hoofdverdeler bediend !)

                            - service voor, tijdens en na verkoop was in mijn geval echt ondermaats, van ellende ben ik zelf naar de hoofdverdeler voor de Benelux getrokken met mijn vragen, gelukkig hebben ze mij daar wel een oplossing aangeboden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bartok - Hasselt

                              Oorspronkelijk geplaatst door Onderdebos Bekijk bericht
                              Ik ben een absoluut ontevreden klant van Bartok Hasselt.
                              dus er is in die 7 jaar niets veranderd?
                              topic is nl van 2004!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X