Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Houtduif in de vlucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Houtduif in de vlucht

    Ik heb deze houtduif tijdens het "gouden uurtje" (19.01 uur) kunnen vastleggen. Hierdoor worden de kleuren van deze houtduif helemaal anders. Nu heb ik al prachtige foto's gezien van witte vogels (o.a. zilverreiger) die genomen zijn in het gouden zonlicht, maar nu is mijn vraag: "Heeft dit gouden zonlicht ook een goed effect op deze houtduif?" of ? Geef gerust jullie mening?
    Grt. Jef



    Camera Model: Canon (Canon EOS 400D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 400,00 mm
    Shutter Speed: 1/1600 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 200
    Compensation: EV -1/3

  • #2
    Re: Houtduif in de vlucht

    over het effect, weet ik het niet
    maar wel een mooie actiefoto!
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Houtduif in de vlucht

      voor mij goed geplaat Jef
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Houtduif in de vlucht

        Met alle respect, vind de foto zeer mooi, maar is dit niet wat vroeg voor het'goudenuurtje' mi gaat de zon deze periode pas rond 21 u onderdus dat uurtje zou om en bij de 20.00u moeten liggen ? Of ben ik nu zo verkeerd?
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Houtduif in de vlucht

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Met alle respect, vind de foto zeer mooi, maar is dit niet wat vroeg voor het'goudenuurtje' mi gaat de zon deze periode pas rond 21 u onderdus dat uurtje zou om en bij de 20.00u moeten liggen ? Of ben ik nu zo verkeerd?
          Bommasien, bedankt voor je reactie (en noenkelMi en frie01 natuurlijk ook!). Je hebt strikt genomen volkomen gelijk, maar zo nauwgezet let ik niet op het uur van zonsondergang. De zon legde op dat tijdstip reeds een mooie oranje-gouden gloed over het landschap en daarom noemde ik dit (blijkbaar toch onterecht) "het gouden uurtje". Bij deze ben ik dan ook weer een beetje wijzer geworden. Bedankt hiervoor!
          Grt. Jef

          Comment

          Working...
          X