Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de belangrijkste maaltijd...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de belangrijkste maaltijd...

    ...is het ontbijt

    Nikon D90 18-105 VR kitlens
    Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
    grtz ventri

  • #2
    Re: de belangrijkste maaltijd...

    Raar dat hier geen reacties op kwamen ....wel, ik vind dit mooi!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: de belangrijkste maaltijd...

      [QUOTE=bommasien;3633473]Raar dat hier geen reacties op kwamen ....wel, ik vind dit mooi![/QUOTE



      denk dat het komt dat hij er niet helemaal op staat Sien..er zit ook wat bewegings onscherpte in..maar op zich heb je een heel mooi moment te pakken..en wat ik al zij erg jamer van die puntjes die ik heb opgenoemd.
      Niet geschoten is altijd mis!

      Comment


      • #4
        Re: de belangrijkste maaltijd...

        Ik kan wel begrijpen dat mensen dit niet geslaagd vinden mdat ie er niet volledig opstaat...
        Als je met macro-tussenringen werkt moet je soms een keuze maken,want als je verandert van ring is de juffer alweer gaan vliegen.
        Op zich vind ik deze uitsnede niet storend,al had ik natuurlijk(zoals iedereen wel verwacht) de juffer er volledig op gezien.
        Bewegingsonscherpte komt door uit de hand te schieten en de wind door het riet... al bij al vond ik het een geslaagde plaat gezien de omstandigheden om in de beginnershoek te plaatsen.

        Mvg Ventri
        Nikon D90 18-105 VR kitlens
        Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
        grtz ventri

        Comment

        Working...
        X