Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meeuw aan de Gran Canal Venetië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meeuw aan de Gran Canal Venetië

    http://ianvanlanduyt.be/

  • #2
    Re: Meeuw aan de Gran Canal Venetië

    Probeer er in de toekomst voor te zorgen dat de ruimte voor een bewegend voorwerp groter is dan de achterkant.
    Probeer ook het gelaat, aangezicht of of hoe je het ook noemt of wat het ook is, in beeld te hebben. Aan een achterkant heb je ( meestal ) niets. Tenzij, .........
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Meeuw aan de Gran Canal Venetië

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Probeer er in de toekomst voor te zorgen dat de ruimte voor een bewegend voorwerp groter is dan de achterkant.
      Probeer ook het gelaat, aangezicht of of hoe je het ook noemt of wat het ook is, in beeld te hebben. Aan een achterkant heb je ( meestal ) niets. Tenzij, .........
      Jep ik ken de regels uit het boekje
      Maar vond deze wel iets hebben omdat ze echt wegloopt met die vleugels zo omhoog.. Ze wil duidelijk maken dat ze er genoeg van heeft.
      En ik kon het beestje ook begrijpen want er stonden veel toeristen rond die haar aan het storen waren.
      http://ianvanlanduyt.be/

      Comment


      • #4
        Re: Meeuw aan de Gran Canal Venetië

        Oorspronkelijk geplaatst door IanVanLan Bekijk bericht
        Jep ik ken de regels uit het boekje
        Maar vond deze wel iets hebben omdat ze echt wegloopt met die vleugels zo omhoog.. Ze wil duidelijk maken dat ze er genoeg van heeft.
        En ik kon het beestje ook begrijpen want er stonden veel toeristen rond die haar aan het storen waren.
        Als je de regels kent, waarom pas je ze dan niet toe?????
        En ja, die wederkerende antwoorden van, ik vond deze ook wel wat hebben, het was zo bedoeld, ik wou wel eens iets ander, ............die ( uitvluchten ) kennen we ondertussen wel, maar werken voor mij helaas ( meestal ) niet meer.
        Blijkbaar versta jij ook meeuwentaal??
        Wil hierbij zeggen dat je niet altijd alles volgens het boekje moet doen, gewoon natuurlijk mag en moet, maar toch even op bepaalde dingen letten.
        Laat je vooral niet ontmoedigen door mijn repliek en blijf er voor gaan. Zal zeker niet de laatste, minder prettige commentaar zijn die je op je inzendingen gaat krijgen.
        Maar daardoor zal je er sterker uitkomen. Succes.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment

        Working...
        X