Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boeings en consoorten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boeings en consoorten





    Eens benieuwd
    Running is a way of living..

  • #2
    Re: Boeings en consoorten

    Bij de 2de vind ik de plaatsing van de snuit en de verkeerstoren jammer. Ook de benaming van de vliegtuigmaatschappij is niet duidelijk.

    Greetz

    Peter

    Comment


    • #3
      Re: Boeings en consoorten

      De 1e is echt een mooie. Zo'n tegenlicht opname mag beste eens flink zwart zijn.
      De 2e is weinig aansprekend. Meer in de categorie spottersfoto(vliegtuigsparen), dan vliegtuigfoto,als je begrijpt wat ik bedoel.
      Omdat je eigenlijk in SC maar 1 foto / dag mag plaatsen, zou mijn keuze niet zo moeilijk zijn.
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Boeings en consoorten

        Johan heeft het al gezegd...

        Peter, wat kan Runnerken er nu aan doen dat Thomsonfly de letters niet zo goed zet als Jetairfly ? Het was misschien niet het beste moment om af te drukken (qua positie van de tower en het toestel), maar toch...

        Bij de eerste zou ik me aan de andere kant van die lichtjes zetten bij zonsondergang...Dan ga je een mooiere foto krijgen . Of de zon zou op het toestel moeten zitten, met van die donkere wolken op de achtergrond...Dan krijg je ook een mooi resultaat .

        Bij die tweede vind ik het spijtig dat je de sluitertijd niet langer hebt gemaakt...Nu zit je op ISO 200, f/8 en 1/500. Beter: ISO 100, f/8 en 1/250. Of liefst nog langer. Maar dan heb je wel minder dynamisch bereik, lees ik. Niet dat er zo'n groot contrastverschil zou zijn hier, maar toch.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment

        Working...
        X