Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sd macro 5/8/2012 :

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sd macro 5/8/2012 :

    foto's door mij verwijderd na interventie van de Mod op basis van een 'gedifferentieerde' behandeling van de BD leden.

    kijk maar eens op volgende posting en tel de foto's en zoek vooral naar de reactie van de Mod op die posting

    20 juni 2012, 23:50 #1 baloo
    RvB - PR & Marketing

    SD Brussel Marollen - Deel 2: Een geslaagde Shooting Day in tien (st)aties

    en voor alle duidelijkheid, ik had daar geen probleem mee .

    maar ik heb wel een probleem met onduidelijkheid en een behandeling die verschilt in functie van wie de posting doet .















    En toen liep de groep het veldje rechts op en kozen wij met z'n drietjes het linker veldje ... twee "stoven" door langs de bomen naar achter en ik bleef haken helemaal vooraan ... ik heb daar "het licht gezien"


    1e echte foto van de dag mist ook dat mooie licht maar heeft toch iets, ik weet alleen zelf niet goed wat, getwijfeld, weg of houden, wat is het met deze Ik weet het niet dus posten, misschien weet iemand van jullie "wat" het is
    (de allereerste was deze maar niet genomen voor "mooi", het mooie licht zat in de rug daar)
























    Last edited by Sonjabelgium; 8 augustus 2012, 23:23. Reden: 3 foto's per topic toegelaten
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: Sd macro 5/8/2012 :

    sonja jij en bloemetjes dat zijn blijkbaar twee handen op een buik

    de derde hier voor mij heel mooi met het aanwezige licht gewerkt
    je laatste vind ik ook mooi maar de bloem staat er niet niet helemaal op met z'n schutblaadjes
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Sd macro 5/8/2012 :

      Als ik ooit een tattoo neem op mijn buik moet het een macrolens zijn met een bloemke d'erop

      Ik heb 'm met bloem d'er helemaal op die laatste maar hij dringt dan naar mijn gevoel te ver het frame in (beeld zelfs niet verwerkt deze) Misschien is het ook "dat" wat naar mijn gevoel dwars zit bij die eerste ook. Ik had een klein beetje meer naar achter moeten gaan om een evenwichtiger beeld in het frame te krijgen bedenk ik me nu stomgenoeg !

      Als iemand me klein beetje kan wegwijs maken hoe te stacken, ik heb een duo die perfect gelijk staat waarvan scherptepunt bij beide op ander punt ligt. Ik heb LR4 en Photoscape In photoscape staat "stapelwerk" maar ik raak er niet aan uit ...
      Last edited by Sonjabelgium; 8 augustus 2012, 14:41.
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #4
        Re: Sd macro 5/8/2012 :

        vind het wel mooi je liefde voor bloemekes
        voor mij is ook de derde het mooist, en met dat licht
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

        Comment


        • #5
          Re: Sd macro 5/8/2012 :

          ik ga voor de Hypericum, de voorlaatste dus

          mooie serie !


          Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
          Misschien is het ook "dat" wat naar mijn gevoel dwars zit bij die eerste ook. Ik had een klein beetje meer naar achter moeten gaan om een evenwichtiger beeld in het frame te krijgen bedenk ik me nu stomgenoeg !
          Is zo stom niet, iedereen heeft dat wel voor en jij merkt het al zelf ...
          volgende keer doe je dat goed ... (ik maak dan gewoonlijk wel weer een andere fout)
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Sd macro 5/8/2012 :

            K,ga je voortaan het bloemenmeisje noemen en nu serieus dit is echt wel jou ding hee

            Comment


            • #7
              Re: Sd macro 5/8/2012 :

              Moderator Note: Max 3 foto's per topic zie forumregelement

              Comment

              Working...
              X