Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeezicht 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeezicht 2

    1.


    2. witte rotsblokken getemperd.

    Last edited by Loeky; 8 augustus 2012, 02:18. Reden: verkeerde opgeladen

  • #2
    Re: Zeezicht 2

    Misschien wat te hard maar mooie compo.
    De belichting op de witte betonblokken is wat fel. Middaguur ?
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: Zeezicht 2

      Mooie opname ,spijtig dat het zeil juist in het midden staat,
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Zeezicht 2

        Middaguur ?
        Ja dat kan kloppen. We zijn tegen middaguur ongeveer toegekomen. Dit zijn de eerste foto's. Hele dag foto's aan zee genomen. We bleven er maar voor een dagje. Dus dit was ongeveer het eerste mooie dat ik zag.

        Comment


        • #5
          Re: Zeezicht 2

          Ik zou de foto beter gevonden hebben zonder zeil of met het bootje er volledig op.
          Nu leid het zeil me af en blijft mijn oog zoeken naar een bootje, nu ja, mijn smaak he...
          NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
          https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

          Comment


          • #6
            Re: Zeezicht 2

            mooie scherpe foto..en ik vind het niets uitmaken als een foto hard van licht is..zo kan je goed zien dat het juist erg mooi weer was.

            grt ingrid,
            Niet geschoten is altijd mis!

            Comment


            • #7
              Re: Zeezicht 2

              Voor mij staat het bootje in de weg. Verder wel leuk !
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Zeezicht 2

                Oei Loecky, Hier maak je het jezelf moeilijk. Wat de belichtig betreft zit je nog niet zo slecht hoor, en zoals Pixxel al opmerkte, idd de witte blokken even temperen De compositie en de details zijn voor het oog moeilijk verenigbaar. Ik weet niet goed waar ik eerst naar moet kijken, snappie? Technisch is het zeker geen slechte foto Mocht je nog eens in de buurt daar zijn, maak links en rechts nog een foto's extra en verenig ze in een panorama, en je hebt een prachtige panoramafoto

                Comment

                Working...
                X